مرا به خیر تو امید نیست . . .
سرکار خانم آقاپورعلیشاهی، عضو محترم کمیسیون اقتصادی مجلس در سخنانی که ظاهرا از دید خودشان واقع‌بینانه و اصولی و دفاع از حق تضعیف شده جامعه پزشکی در هجمه مالیاتی به این قشر فرهیخته بوده فرموده‌اند: «اجبار پزشکان به استفاده از کارت‌خوان راه درستی برای پرداخت مالیات نیست» و مشکل مالیات را ریشه‌ای دانسته و گفته‌اند: «متاسفانه در کشور ما اکثریت مردم مالیات را اجبار و هزینه می‌دانند» و برای حل این مشکل راه حل‌هایی نیز ارائه کرده و بیان داشته‌اند: «باید زیر ساخت‌های لازم برای پرداخت مالیات در کشور درست شود تا بتوانیم مردم را موظف به پرداخت مالیات کنیم و با مالیات دریافتی، شفاف سازی لازم برای مردم صورت بگیرد.»

نماینده محترم مردم شبستر در پایان راه حلی شفاف و کارشناسانه! در خصوص مشکل مالیاتی جامعه پزشکی ارائه کرده و با فرض دانستن فرار مالیاتی پزشکان پیشنهاد داده‌اند: «هر پزشک با توجه به تخصصی که دارد و با صلاحدید وزارت بهداشت به مدت ده روز در سال اقدام به خدمات رسانی رایگان در مناطق کشور کند. براساس هزینه‌ها و خدماتی که هر پزشک در این مدت ده روز ارائه می‌کند می‌تواند مالیات پرداخت نکند؛ هر کس از این طرح حمایت نکرد با توجه شرایطی که دارد از حقوق یا ابطال کسب مجوز طبابت او استفاده کنیم!»

گویا ایشان جامعه پزشکی را مجرمین خطرناکی دانسته که نیاز به تکرار تبعید و یادآوری مکرر مجرم بودن دارند و با لطف به این قشر، به جای سایر مجازات‌ها، مجازات تبعید به مناطق محروم را برای ما روا دانسته‌اند.

غلط به عرض رسانده‌‌اند سرکار خانم!

جامعه پزشکی به اقرار سازمان امور مالیاتی از خوش حساب‌ترین مودیان مالیاتی است، مالیات قانونی خود را در اسرع وقت پرداخت کرده و از این بابت هیچ بدهی به ملک و مملکت ندارد.

آنچه جامعه پزشکی به آن معترض است، نه کارت‌خوان است و نه مالیات! «تبعیض» است.

آیا نماینده محترم مجلس شورای اسلامی  می‌دانند که جامعه پزشکی تنها گروه تحصیل کردگانی است که به بهانه تحصیل رایگان، به اجبار و برخلاف نص صریح قانون اساسی، آزادی حق انتخاب محل زندگی را ندارد و مدت‌های طولانی با نام‌های طرح و تعهد ناچار به زندگی و ارائه خدمت در مناطق محروم است؟!

آیا ایشان مطلعند که هم اینک که این سطور را می‌خوانند، پزشکان جوان ما در تبعیدگاه‌های وزارت بهداشت در حال ارائه خدمات عملا رایگان به هموطنان خود هستند؟!

کدام گروه تحصیل کرده دیگر مکلف به خدمت در مناطق محروم شده است؟

محرومیت مناطق محروم فقط به نداشتن خدمات درمانی است؟ محرومیت دیگری ندارند؟ نیاز به خدمت دیگری ندارند؟ جاده نمی‌خواهند؟ مدرسه نمی‌خواهند؟ دانشگاه نمی‌خواهند؟ ضروری نیست کسی برایشان بیمارستان بسازد؟ فقط نیاز به پزشک دارند؟ و با تبعید پزشکان محرومیتشان مرتفع خواهد شد؟

چرا جامعه پزشکی مرغ عزا و عروسی شده و از دید برخی افراد فقط باید سر بریده شود؟!

فعلا هم که جامعه پزشکی وسیله تبلیغاتی زودهنگام کاندیدای مجلس بعدی شده!

فاش میگویم و از گفته خود دلشادم / بنده عشقم و از هر دو جهان آزادم

نه از کارت‌خوان فراری هستیم و نه از مالیات؛

نه بدهی مالیاتی داریم و نه هیچ بدهی دیگری به مملکت. 

به «تبعیض» معترضیم و «شفافیت» را می‌پذیریم «اگر» برای همگان باشد و ناچار به عریان نشستن در جمع روبنده بستگان نباشیم.

 به این نماینده محترم هم پیشنهاد می‌کنیم سوژه تبلیغاتی دیگری برای انتخابات پیدا کنند که گفته‌اند: عنقا شکار کس نشود، دام باز چین!

پایان پیام/

1 نظر

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.