نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های علوم پزشکی سال ۹۸ منتشر شد + لینک اعلام نتایج
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، آبتین حیدرزاده از اعلام نتایج کارشناسی ارشد علوم پزشکی ۹۸ خبر داد و گفت: نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های علوم پزشکی سال ۹۸ در سایت سنجش پزشکی منتشر شد. پذیرفته شدگان می‌توانند با مراجعه به این لینک نتایج را مشاهده کنند.

وی با اشاره به برخی نکات مهم که داوطلبان پذیرفته شده آزمون کارشناسی ارشد پزشکی برای ثبت نام باید بدانند، تصریح کرد:‌ پذیرفتـه شـدگان پیش از مراجعه حضوری به دانشگاه، ملزم به مراجعه بـه سـامانه های مـذکور جهـت اطـلاع از زمـان، مکان، مـدارک و نحوه ثبت نام هستند.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی ادامه داد:‌ بر اساس آئین نامـه آموزشـی دوره علـوم پزشكی كارشناسـی ارشـد ناپیوسـته مصـوب شـورای‌عالی برنامـه ريـزی هر گونه انتقال، تغییر رشته يا جابجايی محل تحصیل در دوره كارشناسی ارشد ناپیوسته ممنوع است، بنابراين با توجه به اينكه محل پذيرش را خود فرد با آگاهی كامل تعیین کنند و هیچ گونه تغییر در محل پذيرش انجام نخواهد گرفت.

حیدرزاده گفت:‌ مدارک ثبت نام مورد نیاز باید به دانشگاه محل پذیرش ارائه شود و این مدارک را دانشـگاه پذیرفته شده، مـورد بررسـی قرار دهد. در صورتیکه داوطلب ضوابط و مقررات را رعایت نکرده و واجد شـرایط جهت شرکت و پذیرش در آزمون و رشته مربوطه نبوده و مدارک مغایرت داشته باشد، از ادامه تحصیل فرد جلوگیری می‌شود. 

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی تصریح کرد: پذیرفته‌شدگانی که پس از ثبت‌نام در دانشگاه انصراف دهند یا برای ثبت‌نام به دانشگاه مراجعه نکنند، از شرکت در آزمون سال بعد محروم می‌شوند؛ البته این قانون مشمول داوطلبانی است که به صورت روزانه و رایگان در دوره کارشناسی ارشد پذیرفته شده‌اند.
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان وی در پایان اضافه کرد: داوطلبانی که در آزمون کارشناسی ارشد وزارت علوم و بهداشت یا سایر مراکز دانشگاهی پذیرفته شده‌اند، فقط در یکی از رشته‌های پذیرفته شده می‌توانند ثبت‌نام کنند، در صورتی که داوطلبی که در دو محل ثبت‌نام کرده‌ باشد، قبولی در کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ملغی خواهد شود.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.