مشکلات سامانه تی‌تک شناسایی شده است
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، محمد رضا شانه ساز درباره سامانه تی تک افزود: در گذشته به علت کمبود تجربه کافی برای هر دو طرف قرارداد، دقت کافی در زمینه تنظیم قرارداد تی تک انجام نشده بود.

وی افزود: سامانه تی تک یک پروژه نرم افزاری است و نحوه و متن قرارداد در زمینه نرم افزار اهمیت دارد. اشکالاتی در این نرم افزار وجود داشت و بخشی هم مربوط به اطلاعاتی بود که به طور مثال در دسترس کارشناسان فراتر از اداره کل قرار داشت. در تلاش هستیم این مشکلات برطرف شده و کمترین مشکل وجود داشته باشد، زیرا به هر حال نرم افزارها در طول زمان بالغ می شوند.

رئیس سازمان غذا و دارو ادامه داد: گزارش های کامل در زمینه سامانه تی تک به وزیر بهداشت ارائه می شود و تیم کامل تخصصی برای این سامانه در نظر گرفته شده است.بر اساس دستور وزیر بهداشت مشکلات سامانه تی تک را شناسایی کردیم و تمدید قرارداد و اصلاح بندهای قرارداد در حال انجام است. امیدواریم قرارداد جدید تی تک در مهر ماه امضا شده و مشکلات آن برطرف شود.

شانه ساز درباره حل مشکلات سازمان غذا و دارو که مورد نظر وزیر بهداشت قرار داشت نیز گفت: سازمان غذا و دارو در زمینه ای کار می کند که ماهیت پر از تنش دارد. مواردی مانند غذا، دارو، تجهیزات پزشکی، اقلام آرایشی و بهداشتی هم از نظر تامین کمی و هم از نظر کیفی می توانند ایجاد تنش کنند. اقتصاد بزرگی در این زمینه ها به دنبال مجوز هستند و ما تلاش کردیم در این بازه زمانی با شناسایی نقاط ضعف و برطرف کردن این مشکلات، رضایت مندی را بیشتر کنیم. البته بخشی از کارها را می شد در کوتاه مدت انجام داد، اما انجام برخی کارها به زمان نیاز دارد. امیدواری ما این است که اعتماد به سازمان غذا و دارو افزایش پیدا کند

به گزارش ایرنا سعید نمکی، وزیر بهداشت نیز روز گذشته درباره آخرین وضعیت سامانه تی تک به گفته بود: بسیاری از مشکلات سامانه تی تک برطرف شده و در زمینه تمدید قرارداد آن، کارهای کارشناسی در حال انجام است و امیدواریم به زودی وضعیت سامانه تی تک به سرانجام و سامان برسد.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.