مدیریت با طعم بــــــاج
لینک گزارش شانزدهم شهریور با عنوان «آیا وزیر بهداشت عقب‌نشینی کرده است؟ https://www.pezeshkanoghanoon.ir/p/cBKs

هوچی‌گری‌، افترا‌زنی‌، استخدام رجاله‌گانی چون مجید حسینی و دیگران و به خدمت گرفتن ارتش رسانه‌ای صد‌او‌سیما برای گرفتن امتیاز موثر واقع شده و توانست تا یک چهارم هدف خودرا محقق نماید و حال سرمست از آن، با علم کردن بیرق پیروزی خود آن را اعلام می‌کند تا با این ره‌توشه به میدان انتخابات مجلس در انتهای سال برود.

کاسبان سهمیه و شیفتگان صندلی‌های سبز در اقدامی هماهنگ یک شبه حدود ۲۵۰۰ نفر را به دانشجویان پزشکی کشور افزودند بدون آنکه حتی یک سند ارائه شود که آیا این تعداد چه تغییری در وضعیت سلامت کشور ایجاد خواهد کرد و بدون اینکه حتی یک برگه کاغد ارائه شود که این تعداد افزایش بر چه مبنای علمی رخ داده است.

اگر نام این معامله «باج» نیست، پس چیست؟ 

البته انتظار ایشان و مدیرانشان احتمال آن است که همگی ما برای این نوع مدیریت به پا خواسته و کف مرتب بزنیم. اما هنوز چشم و گوش حقیقت‌بین و نیز عقل سلیم خود را در سفره معاملات اینگونه به حراج نگذاشته‌ایم. 

گروه پزشکان و قانون معتقد است که وزیر بهداشت و درمان از حق قانونی خود در مورد تعیین میزان پذیرش دانشجویان استفاده غیرقانونی نموده است و علی‌رغم گفته‌های خود در جلسات متعدد از جمله در مراسم روز پزشک سال جاری‌، اقدام به معامله‌ای با نمایندگانی از مجلس نموده است که در آن شبهه جدی سوء‌استفاده از اختیارات وجود دارد و امکان پیگرد قانونی برای آن را می‌توان بررسی نمود. 

به این ترتیب اولین درخواست گروه پزشکان و قانون انتشار متن تفاهمی است که در آن افزایش  پذیرش ۲۲ تا ۲۵ درصدی دانشجویان پزشکی مورد توافق قرار گرفته است.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.