خبر سوزاندن اجساد در دانشگاه علوم پزشکی تهران کذب است
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، صبح امروز خبری درباره سوزاندن اجساد در دانشگاه علوم پزشکی تهران در فضای مجازی منتشر شد که در قالب این خبر اعلام شده بود اهالی و ساکنین حوالی دانشگاه تهران با ارسال نامه‌ای به محیط زیست خواستار توقف سوزاندن اجساد در محوطه دانشگاه علوم پزشکی شده‌اند.

در این خبر آمده بود که ساکنان حوالی دانشگاه تهران این روزها گلایه‌مندی‌های زیادی از همسایگان علمی خود دارند، ولی پاسخی در این زمینه و بوی نامطبوع انتشاریافته از دانشگاه منتشر نشده است.

صدراعظم نوری عضو شورای شهر تهران در خصوص این موضوع گفت: در جلسه کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر این موضوع مطرح شده و اعضای شورا به این نتیجه رسیده‌اند که مشکل در ارتباط با شهرداری نیست و دانشگاه علوم پزشکی تهران باید پاسخ‌گو باشد.

به گزارش فارس وی در پایان افزود: در این جلسه ناهید خداکرمی، عضو شورای شهر نیز بیان داشته مخالفان طرح توسعه دانشگاه ها این مسأله غیر واقعی را مطرح کرده‌اند و زمانی که بررسی آزمایشگاهی نیاز باشد از سوزاندان موش‌های بیمار آن هم نه از همه موش‌ها استفاده می‌شود و حتی شنیده شده این موضوع فقط در برخی از روزهای جمعه صورت می‌گیرد.

پایان پیام/

1 نظر

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.