ادامه داستان تعرفه...
بعد از‌ افزایش قیمت بنزین و جو بسیار متشنج ایجاد شده و بهت و حیرت همه ما از رفتار بسیاری، قانونگذاران که جز تهدید و ارعاب روش دیگری یاد نگر فته‌اند، خواستند تئاتری برای کنترل قیمت‌ها بازی کنند و تهدید کردند که حتی کسی درخواست افزایش قیمت نداشته باشد! اما بازار و اقتصاد این تئاترها را بر نمی‌تابد!

‌رانندگان، ‌کامیون‌داران، بار فروشان، تولید‌کنندگان و... همه و همه در حال افزایش قیمت‌ها هستند در حالی‌که نوک پیکان حمله همچنان به سمت پزشکان است و نکته تاسف بار اینکه کسانی که نام نمایندگی این جامعه صبور را یدک می‌کشند، متاسفانه‌ به اندازه سایر اصناف جرات دفاع از حقوق صنف خود را‌ ‌ندارند!

‌روی سخن این بار با این عزیزان است.

‌گرامیان

‌‌امروز شاید دیگر برای شمایان تکرار نشود؛ امروز شما در حساس‌ترین مرحله انجام وظیفه خود هستید؛ باید موضع خویش را مشخص نمایید؛ یا با صنف خود هستید و یا مامور اجرای اوامر دولت! کدام را بر می‌گزینید؟

‌پاسخ این سوال شاید برای خیلی از اعضای جامعه پزشکی با سابقه‌ای که از عملکرد ضعیف سازمان نظام پزشکی در ذهن دارند، مشخص باشد. اما امروز شاید آخرین فرصتی است که نظام پزشکی می‌تواند وجاهت صنفی خود را باز‌یابد و این کار کمی جرات می‌خواهد که امیدواریم داشته باشید، چرا که جامعه پزشکی به زودی از شما خواهد گذشت؛ اگر شما را نماینده خود نداند.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.