مهلت ثبت نام آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی تمدید شد
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت، مهلت ثبت نام در چهل وهفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی از امروز دوشنبه ۳۰ دی مجددا فراهم شد و این فرصت روز پنج شنبه سوم بهمن ۹۸ پایان می پذیرد. همچنین داوطلبانی که قبلا در این آزمون ثبت نام کرده بودند در این مهلت تعیین شده می توانند با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اطلاعات ثبت نامی خود را ویرایش کنند.

همچنین داوطلبانی مجاز به شرکت در آزمون فوق هستند که دارای شرایط عمومی و اختصاصی اعلام شده در دفترچه راهنمای ثبت نام که بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قرار دارند، باشند.

آزمون کتبی این دوره آزمون دستیاری پزشکی در روز پنجشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ به طور همزمان در دانشگاه‌های علوم پزشکی اردبیل، شیراز، ارومیه، کرمان، اصفهان، کرمانشاه، اهواز، گلستان، بندرعباس، گیلان، بوشهر، لرستان، بیرجند، مشهد، تبریز، مازندران، همدان، زاهدان، شهید صدوقی یزد و شهر تهران برگزار می‌شود.

کارت ورود به جلسه آزمون در هفته منتهی به آزمون از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت و هر داوطلب موظف به پرینت کارت خود از روی سایت مربوطه است. ایسنا

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.