مجمع فوق العاده با اعلام حضور نیم بعلاوه یک اعضاء در نهم اسفند رسمیت خواهد یافت
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، عباس آقازاده مسرور با اشاره به نامه های ارسالی انجمن پزشکان عمومی، شورای هماهنگی استان آذر بایجان شرقی و درخواست مجازی 95 عضو مجمع عمومی مبنی بر تشکیل مجمع فوق العاده گفت: امروز چهارشنبه 16 بهمن به دعوت هیات رییسه مجمع جلسه ای با حضور رییس کل، هیات ریسه شورای عالی و مسئولین اجرایی سازمان تشکیل شد تا در خصوص مجمع فوق العاده زمان تشکیل و مقدمات اجرایی این مهم تصمیم گیری شود.

رییس مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی ادامه داد: با توجه به استقبال هیات رییسه مجمع و رییس کل از تشکیل جلسه فوق العاده،قانوناً هیات رییسه مجمع باید پیرو مکاتبات فوق درخواست مکتوب بعلاوه دستور جلسه شورای فوق العاده را تقدیم رییس کل نماید تا ایشان نیز در دعوت نامه برای اعضای مجمع این موارد را حک نمایند. دستور جلسه باید بسیار شفاف و در شرح وظایف مجمع عمومی باشد.

وی علت تشکیل جلسه چهارشنبه را دعوت از جمع بزرگتر، همفکری بیشتر و رسیدن به دستور روشن جلسه قلمداد کرد و افزود: در این جلسه از جمع قابل توجهی از 95 نفر هم دعوت شده بود که متاسفانه به دلایل محتلف نظیر بارندگی و مسدود بودن جاده ها، اشکال در پرواز یا دلایل شخصی در آن شرکت نکردند ولی باقی ارکان و تعدادی از اعضای مجمع حضور فعال داشتند، در این نشست دو ساعته دستور جلسه مجمع فوق العاده با عناوین تعرفه، مالیات و جایگاه طب عمومی استخراج شد که به زودی آن را تقدیم رییس کل سازمان خواهیم کرد تا روال قانونی آن طی شود. 

آقازاده گفت: برای آنکه علی رغم این تمهیدات خللی در تشکیل مجمع فوق العاده رخ ننماید از روز یکشنبه همین هفته نامه ای با قید فوریت برای تمام نظام پزشکی ها ارسال شده تا حضور خود را بصورت روشن در تاریخ 9 اسفند بیان نمایند، تا امروز 30 عضو اعلام آمادگی کرده اند و خواهش ما آن است که دوستان تا 25 بهمن واب نامه را بدهند تا مشخص شود به حدنصاب لازم میرسد یا خیر؟

رییس مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی حدنصاب تشکیل جلسه فوق العاده مجمع را نصف بعلاوه یک بیان کرد و گفت: چوت تعداد افراد حاضر در مجمع حدود 260 نفر است پس لزوما با اعلام آمادگی حدود 130 نفر این جلسه رسمیت لازم را خواهد داشت. همچنین علت انتخاب 9 اسفند را فاصله زمانی ارسال دعوت نامه ها، موضوع انتتخابات مجلس شورای اسلامی و تعطیلات مرتبط با 22 بهمن اعلام و گفت نهایتاً برای ایجاد حداکثری مقدورات این تاریخ برای برگزاری نشست فوق العاده پیشنهاد گردید.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی وی در پایان با اشاره به ضرورت اعلام آمادگی اعضا برای رساندن به حدنصاب ضروری افزود: باید بپذیریم در شرایط آخر سال و هزینه های قابل توجه باید تمام تلاشمان را بکنیم که حدنصاب استحصال شود تا اینگونه نشود که هم هزینه ها انجام شود و هم روز برگزاری با معضل به حدنصاب نرسیدن روبرو شویم.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.