اوضاع قم نگران‌کننده است
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، احمد امیرآبادی در حاشیه جلسه علنی امروز "دوشنبه" در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور وزیر بهداشت در جلسه غیرعلنی برای توضیح در مورد اقدامات صورت گرفته جهت کنترل شیوع کرونا در کشور، مدعی شد: آن‌چه وزیر بهداشت در جلسه غیرعلنی به نمایندگان گفت واقعیت نبود، با او دعوا کردم و گفتم چرا به نمایندگان دروغ می‌گویید. وضعیت در قم بحرانی‌تر از آن‌چه می‌گویند است، اوضاع قم نگران‌کننده است من به وزیر گفتم که به عنوان فرمانده عملیات باید به قم بیاید.

وی افزود: ویروس کرونا از سه هفته پیش در قم شیوع پیدا کرده است، پرستاران در خطر هستند به آن‌ها تجهیزات لازم برای قرنطینه را نداده‌اند البته وزیر گفته امروز ۷۰۰۰ لباس و ماسک به قم می‌فرستند. پرستاران در خطر هستند بیش از ۲۵۰ نفر در قرنطینه بوده‌اند اما امکانات کافی برای قرنطینه در قم وجود ندارد. بسته‌های پیشگیری به دست مردم نرسیده است در برخی داروخانه‌ها ماسک پیدا نمی‌شود و یا گران است. 

 نماینده مردم قم در مجلس ادامه داد: باید سریعا وضعیت پیگیری شود، شورای تامین استان قم باید حرم حضرت معصومه (س) را تعطیل کنند در این باره مراجع هم مخالف نیستند چون بحث جان مردم در میان است. دولت باید هرچه سریع‌تر آن‌هایی که مشکوک هستند را قرنطینه کنند دولت هیچ اقدام ویژه‌ای در قم انجام نداده است.

به گزارش ایسنا امیرآبادی در پایان گفت: علت شیوع ویروس کرونا را نمی‌دانم، طبق آخرین آمار زیر ۵۰ نفر در این چند روز فوت کرده‌اند. اوضاع قم نگران کننده است می‌خواهند اخبار را به مردم ندهند تا استرس بالا نرود. وقتی می‌گویند همه این میزان فوتی مربوط به کرونا نیست اما آن‌هایی که در بیمارستان کامکار از دنیا رفته‌اند قطعا مبتلا به کرونا بوده‌اند. جواب آزمایش دو کودک هم مثبت اعلام شده که این هم خطرناک است نمی‌دانم چرا وزیر اعلام نمی‌کنند.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.