فراخوان سازمان نظام پزشکی برای جذب نیرو در مراکز درمانی مبتلایانِ کرونا
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، مسعود حبیبی با اشاره به همه‌گیری بیماری کرونا در بسیاری از کشورهای جهان و درگیری برخی استان‌ها کشورمان، گفت: پزشکان و کادر درمانی با تمامی توان خود در عرصه حاضر و از هیچ کوششی برای ارائه خدمت به بیماران دریغ نمی‌کنند.

معاون سازمان نظام پزشکی ادامه داد: سازمان نظام پزشکی در حمایت هرچه بیشتر از کادر درمان و پرستاران شاغل در مراکز درمانی ریفرال بیماری کرونا، اقدام به فراخوان برای جامعه پزشکی کرده است که در صورت تمایل برای کمک به همکاران پزشک و دیگر گروه‌های درمانی ثبت‌نام کنند.

وی افزود: با آغاز اعلام این فراخوان بیش از ۴۰۰ نفر حرفه‌های مختلف پزشکی اعلام آمادگی کردند، از تمامی گروه‌های پزشکی بویژه پزشکان عمومی، متخصصان عفونی، داخلی، بیهوشی، طب اورژانس و گروه‌های پرستاری دعوت می‌شود جهت ثبت‌نام برای این مهم به سایت سازمان نظام پزشکی و یا آدرس corona.ir مراجعه کنند.

به گزارش ایسنا حبیبی در پایان با تشکر از نگاه قدر شناسانه هموطنان به جامعه پزشکی تاکید کرد: یکی از اصلی‌ترین راه‌های پیشگیری از این بیماری همراهی آحاد جامعه با یکدیگر است. بهتر است مردم با رعایت مسائل بهداشتی، کاهش ارتباطات خود و خودداری از حضور در مجامع عمومی به قطع زنجیره انتقال بیماری کمک کنند.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.