ضرورت فعالیت‌های پژوهشی در حوزه راهکار‌های عملی مبارزه با کرونا
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، نشست شورای علمی بیمارستان مسیح دانشوری به منظور ارائه گزارش عملکرد، روند ارائه خدمات به بیماران کرونایی و غیر کرونایی، بررسی فعالیت‌های پژوهشی برای دستیابی به گام‌های عملی در مقابله با کرونا و ... روز یکشنبه ۲۸ اردیبهشت برگزار شد.

علی‌اکبر ولایتی رئیس بیمارستان مسیح دانشوری در ابتدای این نشست که جمعی از پزشکان و متخصصان بیمارستان نیز حضور داشتند با تاکید بر ضرورت توجه به ارائه خدمات به بیماران کرونایی و همزمان به دیگر بیماران گفت: در این زمینه علاوه بر خدمات رسانی و رسیدگی دقیق به وضعیت بیماران باید در حوزه‌های علمی و پژوهشی نیز با جدیت تلاش کرد تا بتوان نتایج عملی برای مقابله با کرونا را ارائه کرد.

وی اظهار کرد: بیمارستان مسیح دانشوری از ابتدا در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار داشته است، کماکان تمامی ظرفیت های مرکز در خدمت رسانی به بیماران کرونایی قرار دارد و در این تلاش و مبارزه شبانه روزی جمعی از کارکنان بیمارستان نیز به کرونا مبتلا شدند و باید از همه مدافعان سلامت به ویژه همکاران بیمارستان تقدیر و تشکر کنم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان در ادامه جلسه گزارش عملکرد اقدامات و فعالیت‌های بخش‌های مختلف و همچنین فعالیت‌های علمی و پژوهشی و طرح‌های تحقیقاتینیز ارایه و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت، همچنین از طرف جمعی از خیرین و در راستای تجلیل از مدافعان سلامت در بیمارستان‌هایی که در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار دارند، به رسم یادبود و قدردانی از کادر درمانی، دو عدد تابلو با موضوع پرستاری به بیمارستان اهدا شد.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.