آغاز مهلت مجدد ثبت‌نام آزمون فلوشیپ پزشکی
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، سید سعید هاشمی نظری ضمن بیان این مطلب از آغاز مهلت مجدد تمدید ثبت نام برای حضور در آزمون فلوپشیپ پزشکی خبر داد و گفت: تاکنون ۱۴۱۲ نفر در آزمون فلوشیپ پزشکی ثبت نام کرده‌اند و با توجه به استقبال داوطلبان مبنی بر حضور در این آزمون، مهلت مجددی برای ثبت نام در این آزمون تمدید شد.

رئیس سازمان سنجش آموزش پزشکی ادامه داد: آزمون پذیرش دستیار دوره‌های تکمیلی تخصصی "فلوشیپ" روز پنجشنبه ۹ مرداد ماه در دانشگاه‌های علوم پزشکی مجری برگزار خواهد شد.

وی افزود: با توجه به درخواست‌های مکرر داوطلبان، ثبت نام از ساعت ۹ صبح امروز سه‌شنبه ششم خرداد ماه تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۸ خرداد ماه برای آخرین بار تمدید شده است. این مهلت مجدد ثبت نام به دلیل آن بود که افرادی که هنوز موفق به نام‌نویسی و ارائه مدارک خود نشده‌اند، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

داوطلبان آزمون پذیرش در دوره‌های تکمیلی تخصصی "فلوشیپ" فرصت دارند با ورود به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir در این آزمون ثبت نام کنند.

به گزارش ایسنا قرار بود مرحله کتبی آزمون پذیرش در دوره‌های تکمیلی تخصصی "فلوشیپ" سال ۱۳۹۹ در ۲۹ خرداد برگزار شود که با توجه به شیوع کروناویروس و تغییر تقویم آزمون‌های کشوری، مرحله کتبی آزمون پذیرش در دوره‌های تکمیلی تخصصی "فلوشیپ" سال ۱۳۹۹ در روز پنجشنبه ۹ مرداد ۹۹ در دانشگاه‌های علوم پزشکی مجری برگزار می‌شود.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.