حذف آزمون گواهینامه دستیاران سال آخر تخصص پزشکی منطقی نیست
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، اسماعیل ایدنی در خصوص حذف آزمون گواهینامه دستیاران سال آخر تخصص پزشکی گفت: باید توجه داشت که ما می‌خواهیم صلاحیت فردی را که به عنوان متخصص می‌خواهد در آزمون شرکت کند را ارزیابی کنم و تنها آزمون که در پایان دوره انجام می‌گیرد آزمون گواهینامه است.

قائم مقام شورای آموزش پزشکی و تخصصی ادامه داد: تمام رشته‌های مختلف درگیر بیماری کرونا نبودند و تنها ۳ الی ۴ رشته درگیر این بیماری بوده‌اند، حذف این آزمون منطقی نیست. به دلیل اینکه طی سال‌های بعد این برداشت در ذهن دانشجویان ایجاد می‌شود که عده‌ای بدون گذارندن این آزمون مدرک گرفته‌اند.ممکن است برای زمان برگزاری آن در ستاد تصمیم گیری‌های صورت گیرد و هرگونه تصمیم بر عهده ستاد ملی مقابله با کرونا خواهد بود.

به گزارش فارس وی در پایان اضافه کرد: از سوی دیگر تعدادی از افرادی که در آزمون‌ شرکت می ‌کنند توانایی اینکه نمره حد نصاب را بیاورند، نخواهند داشت. این آزمون صلاحیت علمی افراد را مورد سنجش قرار خواهد داد تا بتوانند به عنوان متخصص در کشور کار کنند یا در رشته‌های فوق تخصصی ادامه تحصیل داده و فارغ تحصیل شوند و حذف این آزمون به هیچ وجه منطقی نیست.

پایان پیام/

1 نظر

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.