برگزاری سومین سمپوزیوم کاربرد تصویربرداری در تحقیقات پیش‌بالینی
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، با توجه به اهمیت تولید دارو در کشور و همچنین نام‌گذاری این سال به عنوان جهش تولید، آزمایشگاه پیش‌بالینی بر آن شد تا سومین سمپوزیوم خود را در شرایط موجود و به صورت آنلاین 15 و 16 مرداد 99 برگزار کند.

از مزایای این سمپوزیوم می‌توان گفت که تمامی پژوهشگران در سطح کشور می‌توانند بدون هزینه‌ای از آخرین دستاوردهای این حوزه و همچنین برجسته‌ترین اساتید خارج و داخل کشور استفاده و علاوه بر آشنایی، مطالعات و تحقیقات خود را به‌روز کنند و متوقف نشوند.

این رویداد با هدف آشنایی و نحوه به‌کارگیری مطالعات پیش‌بالینی و بالا بردن سطح آگاهی محققان در خصوص زیرساخت تصویربرداری از حیوانات کوچک و تحقیقات پیش‌بالینی در راستای پاسخگویی به بخشی از نیازهای پژوهشی و فن‌آوری کشور و همچنین تسریع در امر پژوهش در این زمینه برگزار می‌شود.

در سمپوزیوم مجازی کاربرد تصویربرداری در تحقیقات پیش بالینی، اساتید برجسته‌ای از کشورهای ایران، سوئیس، کانادا، آمریکا، انگلیس، یونان به مباحث مربوط به مطالعات پیش‌بالینی در رادیو داروها، اهمیت آن در دستیابی به واکسن کرونا و در مدل‌های مختلف جراحی، خواهند پرداخت و تمامی اساتید و پژوهشگران پزشک، متخصصین پزشکی، علوم پایه پزشکی و مهندسی، دندانپزشکی و داروسازی به عنوان مخاطب می‌توانند در این سمپوزیوم شرکت کنند. فارس

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.