ویروس کرونا امروزه با سرعت بیشتری منتقل می‌شود
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، مینو محرز گفت: برگزاری نمایشگاه‌ها در شرایط کنونی بازی کردن با جان مردم است. اگر تجمعات به هر طریقی همچنان ادامه داشته باشد ایران نیز به سرنوشت امریکا در مهار این ویروس و آمار بالای مبتلایان و مرگ و میر دچار خواهد شد.

عضو کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا در ادامه برگزاری نمایشگاه در شرایط کنونی را تاسف بار اعلام کرد و گفت: کشور یک رئیس‌جمهوری و یک ستاد مقابله با کرونا دارد که تمام تصمیمات در خصوص موارد مربوط به بیماری کرونا در این ستاد، با در نظر گرفتن تمام مسائل علمی اخذ می‌شود، تمام ارگان‌ها در ستاد مقابله با کرونا نماینده دارند، تمام افراد جامعه باید به تصمیمات ستاد احترام بگذارند. موضوع برگزاری نمایشگاهی که این هفته در نمایشگاه تهران برگزار می‌شود را در جلسه بعداز ظهر با وزیر محترم بهداشت مطرح کرده و حتما دستور پیگیری های لازم را صادر خواهیم کرد.

به گزارش فارس وی در پایان تاکید کرد: افرادی که بر خلاف تصمیمات ستاد مقابله با کرونا رفتار می‌کنند از افزایش قدرت بیماری اطلاع دقیقی ندارند. ویروس کرونا امروزه با سرعت بیشتری منتقل می‌شود لذا از برگزاری تمام نمایشگاه‌ها و تجمعات باید جلوگیری به عمل بیاید. در این میان باید به این نکته نیز توجه داشت که افراد برای بازدید از نمایشگاه‌ها قبل از هر موضوعی باید نسبت به سلامت خود و افراد جامعه حساس باشند و از حضور در رویدادها خودداری کنند.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.