کلید آزمون دستیاری پزشکی منتشر شد
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، چهل و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیاری تخصصی پزشکی پنجشنبه ۱۶ مرداد ۹۹ با رقابت ۱۴ هزار و ۶۷۸ نفر در ۳۵ حوزه امتحانی برگزار شد.

کلید اولیه چهل و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی در چهار دفترچه A و B و C و D از امروز شنبه ۱۸ مرداد در سایت مرکز سنجش وزارت بهداشت منتشر شد، داوطلبان می توانند فرم درخواست بررسی سئوالات آزمون را به صورت اینترنتی تکمیل و اعتراض‌های خود را از امروز ۱۸ مرداد تا ساعت ۱۱ روز سه شنبه بیست و یکم همین ماه  ارسال کنند.

اعتراض‌ها باید صرفا از طریق فرم اعتراض که در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قرار دارد ارسال شود، این اعتراض‌ داوطلبان در اختیار دبیرخانه شورای تخصصی قرار می گیرد و پس از اعلام نظر اساتید دبیرخانه کلید نهایی از طریق سایت مرکز سنجش منتشر خواهد شد.

کلید نهایی پس از بررسی و اعلام نظرات اساتید دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی منتشر می شود.

در آزمون دستیاری این دوره تعداد حوزه های آزمون به ۳۵ حوزه افزایش یافت و از تعداد ۱۲ هزار و ۹۱۳ داوطلب یا به عبارتی ۸۶ درصد داوطلبان فرم خود اظهاری کرونا را پر کردند که در نهایت ابتلای ۱۲۰ نفر به کرونا تائید و آزمون آنها در مکانی مجزا برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان در این دوره از آزمون بیش از ۹۱ درصد کارت ورود به جلسه را دریافت کردند که نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.