خبرنگاران پا‌به‌پای کادر درمان در خط مقدم مبارزه با کرونا حضور دارند
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، حسین کرمانپور در نشست خبری که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد گفت: اگر ما در خط مقدم مبارزه با کرونا ادعایی داریم به دلیل حمایت‌های رسانه است. در این مدت که بیماری کرونا به کشور وارد شد خبرنگاران به صورت صد درصدی کنار کادر درمان هستند و برخی از انها گرفتار بیماری شدند.

مدیر روابط عمومی سازمان نظام پزشکی ادامه داد: خبرنگاران و عکاسان در تمام بیمارستان‌ها حضور دارند و اگر ایثار پزشکان و کادر درمان به نمایش گذاشته می‌شود نتیجه تلاش و زحمات خبرنگاران است، از روز اول که گرفتار بیماری شدم خبرنگاران کنار من بودند و اطلاعات بیماران را نشر دادند، جامعه پزشکی با کمک رسانه‌ها توانست افرادی را که نیاز به مراجعه به بیمارستان ندارند را در منزل مراقبت و درمان کنند.

به گزارش فارس وی در پایان خاطرنشان کرد: امسال روز پزشک به صورت حضوری برگزار نمی‌شود لذا با کمک فکری به این نتیجه رسیدیم پویش همدلی با مدافعان سلامت طراحی شود و عده‌ای با مصاحبه و تولید محتوا به کادر درمان انرژی بدهند، امروز انرژی کادر درمان رو به افول است و نیاز به انرژی دارند، صحنه‌های تلخ مثل مرگ‌ها، بیماری افراد اثرات بدی روی پزشکان می‌گذارد که ممکن است رفته رفته این موضوع تشدید شود.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.