اعضای هیات بورد سوالات مورد اعتراض آزمون رزیدنتی را بررسی می‌کنند
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، سعید هاشمی نظری درخصوص درخواست بررسی دقیق و حساس ایرادات سؤالات آزمون‌های وزارت بهداشت گفت: برای بررسی تمام آزمون‌های وزارت بهداشت پروتکل وجود دارد و این پروتکل در دفترچه هر آزمون ثبت شده است.

وی افزود: پس از آزمون و جمع آوری پاسخنامه‌ها کلید اولیه بر روی سایت قرار می‌گیرد، پس از این مرحله براساس مهلت قانونی ثبت شده در دفترچه که عموما 72 ساعت تعیین شده، داوطلبان می‌توانند ایرادات و اعتراضات خود به سوالات آزمون را در سایت سنجش پزشکی ثبت کنند، پس از ثبت اعتراضات و پایان مهلت قانونی، همه سوالات به همراه اعتراضات به دبیرخانه‌های مربوطه ارسال می‌شود، و اعضای هیأت بورد سوالات مورد اعتراض را دقیق و موشکافانه بررسی می‌کنند.

به گزارش فارس رئیس سازمان سنجش پزشکی کشور در پایان اضافه کرد: در پایان فرایند برخی اعتراضات وارد و برخی اعتراضات وارد نیست. پس از این مرحله نیز پاسخنامه اصلاحی بر روی سایت قرار می‌گیرد و بر اساس پاسخنامه اصلاحی آزمون تایید می‌شود، در حال حاضر فرایند بررسی اعتراضات وارد شده به سوالات آزمون رزیدنتی درحال بررسی است و ظرف امروز یا فردا بر روی سایت سنجش پزشکی قرار می‌گیرد.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.