۳ آزمون وزارت بهداشت سر موعد مقرر برگزار می‌شود
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:
سه آزمون علوم پایه، جامع پیش کارورزی و آزمون جامع داروسازی (۱۸۰ واحدی)، آزمون‌هایی هستند که در روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ شهریور ۹۹ در نوبت صبح و عصر برگزار خواهند شد. بر این اساس، آزمون پیش کارورزی روز پنجشنبه ۲۰ شهریورماه ساعت ۸ صبح، آزمون علوم پایه پزشکی بعدازظهر همان روز(۲۰ شهریور) ساعت ۱۴ و آزمون های علوم پایه دندانپزشکی و جامع داروسازی (۱۸۰ واحدی) صبح روز جمعه ۲۱ شهریور ۹۹ ساعت ۸ برگزار خواهد شد.

دانشگاهی که به عنوان محل آزمون داوطلبان آزمون های فوق خواهد بود در صورتی که دارای امکانات کافی و استاندارد مورد تائید مرکز سنجش آموزش پزشکی باشد، آن دانشگاه می تواند آزمون را به صورت الکترونیک برگزار کند.

داوطلبان برای ثبت نام در امتحانات ذکر شده می توانند همانند دوره قبل و از طریق نام کاربری و رمز عبور اعلام شده قبلی تا آخر وقت روز دوشنبه ۱۰ شهریور ۹۹ نسبت به ثبت نام اقدام کنند. همچنین در صورتی که محل آزمون داوطلب، دانشگاهی به غیر از دانشگاه محل تحصیل خود باشد، باید قبل از ثبت نام با دانشگاه محل آزمون هماهنگی شود و در صورت داشتن ظرفیت و تایید دانشگاه محل آزمون، ضمن ثبت نام داوطلب توسط دانشگاه، محل تحصیل داوطلب نیز به همراه معرفی نامه به دانشگاه مربوطه اطلاع داده شود.

در خصوص ثبت نام داوطلبان آزمون علوم پایه پزشکی، تنها داوطلبان ورودی مهر ۹۶ به بعد، با عنوان داوطلب برنامه درسی ملی مشخص و ثبت نام می‌شوند.

بر اساس اعلام مفدا، داوطلبان اتباع غیر ایرانی نیز در زمان ثبت نام با عنوان تبعه خارج از کشور مشخص شوند و چنانچه برای این گروه از داوطلبان، سئوالات انگلیسی نیز مورد نیاز است این موضوع باید در زمان ثبت نام در سامانه مرکز سنجش اعلام شود. همچنین متقاضیان تحصیلکرده خارج از کشور باید قبل از ثبت نامه از طریق سایت  https://epay.sanjeshp.ir/ هزینه ثبت نام را پرداخت کنند و تا تاریخ ۱۰ شهریورماه با در دست داشتن پرینت پرداخت هزینه، یک قطعه عکس و کارت ملی به مراکز قطب برگزار کننده آزمون های جامع علوم پایه، پیش کارورزی و داروسازی،مراجعه و نسبت به ثبت نام در آزمون های مذکور اقدام کنند. (داوطلبانی که هزینه ثبت نام خود را در اسفند ۹۸ پرداخت کرده‌اند این مبلغ پرداخت شده به عنوان هزینه ثبت نام آزمون شهریور ۹۹ آنها لحاظ خواهد شد.

پایان پیام/

1 نظر

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.