برگزاری سالم و ایمن آزمون‌ها و مراسم، مدیون تلاش همکاران بهداشتی است
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، کیانوش جهانپور با اشاره به اقدامات انجام شده در جهت برگزاری ایمن و سالم کنکور سراسری و حساسیت وزارت بهداشت در این زمینه، گفت: برگزاری کنکور با این وسعت برای هر نظامی مایه آبروست. کنکور سراسری ورود به دانشگاه ها به رغم تعداد بسیار بیشتر داوطلبان، بهتر و دقیق تر از آزمون کارشناسی ارشد و آزمون دکترای تخصصی برگزار شد که جای تقدیر از عوامل اجرایی و نظارتی دارد.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت ادامه داد: هماهنگی بین بخشی مطلوب، دقت و جدیت عوامل بهداشتی در سراسر کشور نقش بسزایی در برگزاری آزمون ورودی دانشگاه ها با رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی داشت.

به گزارش ایسنا وی در پایان افزود: حوزه بهداشت و همکاران ما در مراکز سلامت محیط و کار و ساختار بهداشتی کشور به رغم محدودیت هایی نظیر کمبود نیروی انسانی در همه ماه های اخیر بویژه در بسیج ملی مقابله با کرونا، نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی در صنوف، اماکن و مشاغل در سراسر کشور، در نظارت بر برگزاری آزمون های استخدامی و ورودی دانشگاه ها و در روزهای اخیر در موضوع برگزاری ایمن و سالم مراسم عزاداری ایام محرم در جای جای کشور حضور فعال، پررنگ و موثری داشته اند و این مهم نیاز و ضرورت توجه بیشتر به این حوزه و همکاران این عرصه را خاطرنشان می سازد.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.