وزارت بهداشت در زمینه بازگشایی مدارس هیچ تصمیم جدیدی نگرفته است
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، سیما سادات لاری درباره وضعیت بازگشایی مدارس و اعلام آموزش و پرورش مبنی بر بازگشایی مدارس از ۱۵ شهریور ماه گفت: وزارت بهداشت در زمینه بازگشایی مدارس هیچ تصمیم جدیدی نگرفته و تصمیم گیری در این زمینه بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله با کروناست.

سخنگوی وزارت بهداشت ادامه داد: باید توجه کرد که سلامت دانش آموزان برای وزارت بهداشت و وزارت آموزش و پرورش در اولویت قرار دارد. بر همین اساس تمهیدات لازم برای حفاظت از سلامت دانش آموزان اندیشیده شده است، از طرفی نمی‌توان امر آموزش را تعطیل کرد. همان طور که در همه ماه‌های اخیر بسیاری از مناسبات اجتماعی، فرهنگی و آموزشی به نوعی با وجود کرونا انجام شده، آموزش نیز انجام و به هر حال در شیوه‌ها دچار تغییراتی نسبت به سال‌های قبل می‌شود.

وی افزود: قرار بر این شده که از ۱۵ شهریور ماه برنامه‌های آموزشی آغاز شود، به طور مثال این برنامه‌ها از صداوسیما نیز از همان ۱۵ شهریور شروع می‌شود. در عین‌حال وزارت آموزش و پرورش در زمینه شیوه‌های آموزشی در سال تحصیلی امسال اطلاع رسانی می‌کند، اما آنچه برای وزارت بهداشت بیش از هر چیزی اهمیت دارد، سلامت دانش آموزان، والدین شان، معلمان و کارکنان واحدهای آموزشی است که با تدوین پروتکل‌های بهداشتی و آموزش‌های ارائه شده امیدواریم بهترین نتیجه حاصل شود و با تمهیدات وزارت آموزش و پرورش همه دانش آموزان هم به تحصیل ادامه دهند.

به گزارش ایسنا لاری در پایان تاکید کرد: در این راستا با توجه به شرایط کشور، استان ها و شهرستان ها از نظر شیوع کرونا تصمیم گیری شده و همه وزارتخانه‌ها در نهایت تابع تصمیم‌های ستاد ملی مقابله با کرونا هستند.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.