کادر درمان باید برای مقابله با کرونا در فصل سرما آماده باشد
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، خسرو صادق نیت به روزهای ابتدایی شیوع کرونا اشاره کرد و گفت: یکی از کارهای ما در مقابله با بیماری کرونا، آموزش نیروهای پرستاری در مواجهه با بیماران بود، با توجه به خستگی کادر درمانی، تلاش می کردیم فرصت بیشتری به نیروها بدهیم تا استراحت کنند. همچنین، تعداد پرسنل در بخش های کرونایی را افزایش دادیم.

رئیس مجتمع بیمارستانی امام خمینی با تاکید بر نقش موثر تغذیه مناسب کادر درمانی برای اینکه نیروی جسمانی آنها کمتر تحلیل برود، تصریح کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی در بخش های کرونایی بیمارستان امام خمینی(ره)، جزو اصول اولیه ماست که سعی کرده ایم به طور دقیق اجرا شود، با توجه به وضعیت کرونا در کشور قطعا اگر نخواهیم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم، بیماری دوباره عود می کند. 

به گزارش مهر وی در پایان نسبت به حساسیت زدایی در جامعه ابراز نگرانی کرد و افزود: مسلما در روزهای سرد سال که تهویه ها کمتر استفاده می شود، احتمال انتقال بیماری های میکروبی و ویروسی افزایش می یابد. بنابراین، باید با اطلاع رسانی درست، واقعیت ها را به مردم گفت تا آماده باشند، کادر درمانی باید برای مقابله با کرونا در فصل سرما آماده باشد، غافلگیری در روزهای پیش رو معنا ندارد و باید آماده باشیم، من برای پاییز نگران تر از اسفند ۹۸ هستم، زیرا آن روزها با توجه به تعطیلات سال نو توانستیم بیماری را کنترل کنیم.اما، برای پاییز نمی توان چنین شرایطی را تصور کرد.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.