کودکانی که بیماری زمینه‌ای دارند، با دستور پزشک واکسن آنفلوانزا بزنند
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، رضا شروین بدو از خانواده ها خواست رعایت دستورالعمل های بهداشتی را به فرزندان خود آموزش دهند و افزود: کودکان آب بازی را دوست دارند خانواده ها از این طریق می توانند شست و شوی دست را به آنان آموزش دهند. با این اقدام بچه ها شرطی می شوند و استفاده از مواد ضدعفونی را هم یاد می گیرند.

رییس بیمارستان مرکز طبی کودکان ادامه داد: همچنین کودکانی که بیماری زمینه ای دارند با دستور پزشک واکسن آنفلوانزا بزنند، توقع داریم اعتمادی که به ما شده است، تداوم داشته باشد و ما به مردم و به سیستم درمانی قول می دهیم که این اعتماد را به سرانجام برسانیم. سیستم نظام ارجاع در کشور باید تقویت شود. ظرفیت در بیمارستان های آموزشی باید تعریف شده باشد، نیازمند حمایت بیشتر بیمه ها هستیم.

به گزارش ایرنا وی در پایان از برنامه های این مرکز را راه اندازی مرکز آزمایش اختصاصی کرونا عنوان کرد و افزود: به دنبال راه اندازی مرکز آزمایش اختصاصی کرونا در مرکز طبی هستیم. وزارت بهداشت بدون نیت تبلیغاتی و ادعایی آنچه در توان داشت انجام داد، هدف این وزارتخانه و دانشگاه های علوم پزشکی کمک به درمان مردم است و رسالت خود را به خوبی انجام داد.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.