تخفیف ۲۵ درصدی ترم مهر ۹۹ برای دانشجویان شهریه‌پرداز علوم پزشکی
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، ابوالفضل باقری فرد گفت: بر اساس تصمیم هیات رییسه، این تخفیف شامل تمام دانشجویان در تمامی مقاطع تحصیلی به غیر از دانشجویان فوق تخصص می شود. 

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به جمعیت ۱۰ درصدی دانشجویان شهریه پرداز دانشگاه گفت: این تصمیم به دلیل شرایط اقتصادی کشور و به منظور کمک به دانشجویان و خانواده های آنها گرفته شده و پیش از این هم تقسیط شهریه دانشجویانی که شرایط خاص داشتند، انجام می شد، آموزش دانشجویان در ترم جاری به صورت ترکیبی یعنی هم حضوری و هم مجازی انجام می شود، اما تلاش شده تا حد امکان آموزش ها مجازی باشند.

وی افزود: در تمام گروه های آموزشی، نشست های تخصصی برای شناسایی دروسی که امکان مجازی شدن دارند، برگزار شده است، آموزش ها در اکثر رشته ها ۲۰ تا ۵۰ درصد و حتی در برخی از آنها تا ۸۰ درصد مجازی شده است. در واقع آموزش های مجازی در هیچ گروهی کمتر از ۲۰ درصد نیست، در چند ماه گذشته تمامی زیرساخت ها برای آموزش مجازی، آزمون مجازی و همچنین آزمون حضوری تقویت شده است. شیوه نامه برای هر یک از این سه حوزه با نظر متخصصان مربوطه، تهیه شده و به زودی در شورای آموزشی دانشگاه تصویب می شود.

باقری‌فرد گفت: با افزایش ظرفیت مرکز آزمون الکترونیک از ۲۵۰ به ۳۵۰ صندلی، برخی آزمون ها که اساتید نیاز به ارزیابی دقیق تری از دانشجویان دارند، به صورت حضوری و با رعایت پروتکل های بهداشتی در این مرکز برگزار می شوند، کیفیت آموزش های مجازی اهمیت زیادی دارد، تمامی اعضای هیات علمی و کارشناسان آموزش های لازم را دیده اند و در این ترم علاوه بر توجه به کمیت آموزش های مجازی، کیفیت آموزش ها هم پایش می شود.

به گزارش ایرنا معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایران در پایان اضافه کرد: برنامه ریزی برای دانشجویان بالینی به عهده معاونان آموزشی بیمارستان ها قرار گرفته، افزود: چون شرایط بیمارستان ها از نظر میزان درگیری با بیماری کرونا متفاوت است، تصمیم گیری در مورد تعداد و نحوه حضور دانشجویان بالینی به معاونان آموزشی همان بیمارستان تفویض شده است.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.