تجهیز بیش از ۸ مرکز درمانی و بیمارستان جدیدالاحداث به ملزومات پزشکی
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، محمد کاشفی‌فرد درباره جزئیات تجهیز پزشکی بیمارستان‌های جدیدالاحداث و بخش‌های تازه افتتاح شده مراکز درمانی دولتی گفت: بر اساس برنامه ریزی‌ها و هماهنگی‌های انجام شده با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران تجهیز مراکز درمانی دولتی را بر عهده دارد.

وی افزود: طی سال‌های اخیر مراکز درمانی و  بیمارستان‌های جدید الاحداث زیادی توسط هیات امنای صرفه جویی ارزی تامین تجهیزات شده‌ است،  بیمارستان جدیدالاحداث بهشهر از جمله این بیمارستان‌ها است که تعداد یک دستگاه سی تی اسکن بلافاصله برای بیماران این بیمارستان تهیه و ارسال شد، برای بیمارستان بهشهر ۲۹ دستگاه ونتیلاتور، ۱۰۷ عدد از انواع مانیتور ثابت، پرتابل و سانترال و ۶۰ عدد پمپ سرم و سرنگ و بیش از ۲۸۰  عدد از انواع تخت‌های ویژه، بزرگسال، نوزاد و اطفال و ... نیز  خریداری و تحویل نماینده این دانشگاه علوم پزشکی شده است.

مدیر اجرایی هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران خاطرنشان کرد: برای بیمارستان آیت الله خویی ارومیه ۶۵ ونتیلاتور و بیش از ۵۰۰ عدد از انواع تخت‌ها و سایر ملزومات و تجهیزات پزشکی تهیه و ارسال شده است. همچنین برای بیمارستان مرحومه صدیقیانی ارومیه علاوه بر تامین تجهیزات یک دستگاه سی تی اسکن و ام آرآی نیز توزیع کرده ایم، به بیمارستان  نطنز یک دستگاه سی تی اسکن تحویل و برای بیمارستان‌های سقز و تالش گیلان نیز انواع ونتیلاتور، برانکارد، تخت‌های بیمارستانی، پمپ سرم و پمپ سرنگ و ... نیز ارسال شده است و تا یک ماه آینده نیز مجهز به دستگاه‌های سی تی اسکن می‌شوند.

به گزارش فارس کاشفی فرد در پایان گفت: تامین تجهیزات و ملزومات پزشکی برای بخش‌های تازه افتتاح شده مراکز درمانی دولتی همچون بیمارستان مسیح دانشوری و بیمارستان رازی تهران صورت گرفته است، ۶۲ دستگاه ونتیلاتور جدید برای بیمارستان مسیح دانشوری و ۱۷ دستگاه ونتیلاتور برای بیمارستان رازی تهران به همراه سایر ملزومات سرمایه‌ای و مصرفی که جهت مقابله با کووید ۱۹ مورد نیاز بود، تهیه و توزیع شده است، تجهیز بیمارستان‌های تخصصی و فوق تخصصی مردانی آذر تبریز نیز توسط هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران نیز در دست اقدام است که به زودی این بیمارستان افتتاح می‌شود.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.