تسهیل دریافت هزینه خسارت متفرقه از بیمه‌ها
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، سجاد رضوی با اشاره به برخی مشکلات در زمینه دریافت خسارات متفرقه از سازمان‌های بیمه‌گر گفت: مردم در زمینه دریافت خسارات متفرقه از بیمه‌ها با مشکلاتی مواجه هستند؛ به طوری که مثلا به بیمارستان خصوصی مراجعه کرده و خدمات دریافت می‌کنند، اما بعد که می‌خواهند خسارات متفرقه را از بیمه پایه یا تکمیلی که با آن بیمارستان قرارداد ندارد، دریافت کنند، بسیار معطل می‌شوند و باید بین بیمه‌ها رفت و آمد کنند.

به گزارش ایسنا رئیس و دبیر شورای عالی بیمه سلامت در پایان گفت: بر همین اساس ما در حال برنامه‌ریزی اقدامی هستیم که نیاز به مراجعه بیماران برای دریافت خسارت متفرقه از بیمه‌ها نباشد، به طوری که بتوانیم میزان خسارت را از طریق الکترونیکی بررسی کرده و مبادله اسناد را هم به صورت الکترونیکی انجام دهیم، به طوری که مردم برای دریافت خسارت متفرقه سرگردان بیمه‌ها نشوند، مردم در این زمینه تحت فشار هستند و برای رفاه حال آنها در حال پیگیری این اقدام هستیم. بنابراین قرار است که اسناد به صورت الکترونیک مبادله شده و مورد رسیدگی قرار گیرد.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.