تحریم دارویی نقل و انتقال پول را با مشکل مواجه کرده است
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، محمدرضا شانه‌ساز گفت: همه آراء کمیسیون در حوزه دارو، غذا، تجهیزات آرایشی و بهداشتی روی سایت به صورت رسمی اعلام می‌شود و همه ذی نفعان می‌توانند آراء مربوط به خود و رقبان را ببینند، افراد می‌توانند بعد از مشاهده این آراء در صورت مشاهده هرگونه اجحاف به ما اعلام کنند تا با رسیدگی به مشکلات، آنها را بلافاصله اصلاح کنیم، در بحث تخصیص ارز، همه شرکت‌ها با استفاده از سیستم شفافیت فوق العاده از ارز دریافتی خود و دیگران مطلع می‌شوند.

وی افزود: سیستم تی تک، بحث آمار نامه را به روش علمی، صحیح و کامل اطلاع رسانی خواهد کرد، در سال‌های گذشته از سیستم یا سامانه تی تک استفاده می‌کردیم. در حال حاضر با بررسی مشکلات تمام نواقص آن را خواهیم گرفت. همچنین سعی کرده ایم مدیرانی که هیچ سهم و نقشی در بنگاه‌ها ندارند را با حمایت وزیر بهداشت به صورت چرخشی در ادارات مشغول به کار کنیم، بسیاری از اموری که در ستاد سازمان بوده اند را به دانشگاه‌های علوم پزشکی محول کرده ایم و به اینصورت فعالیت‌ها از حیطه کاری چند کارشناس خاص خارج شده و در اختیار دانشگاه‌ها قرار می‌گیرند. در واقع جلوی یک تعداد انگشت شمار که بتوانند در تمام مصوبات تاثیر بگذارند را با این روش خواهیم گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان رئیس سازمان غذا و دارو در پایان گفت: به حکم اینکه تحریم دارویی و تجهیزات پزشکی به صورت غیر انسانی توسط دشمنان بر ما تحمیل می‌شود و مردم را هدف قرار داده است، بنابراین نقل و انتقال پول با مشکل مواجه و زمانبر شده است، با توجه به اینکه جمعیت بالایی در حال مصرف دارو‌های عمومی هستند با مشکل خاصی مواجه نشده ایم. در تلاشیم تا بتوانیم ذخایر مواد اولیه و دارو‌های ساخته شده را بالا ببریم و ضریب اعتماد بیشتری را در بازار دارویی ایجاد کنیم، توانسته ایم در زمینه تمام دارو‌ها تولید داخلی داشته باشیم و شرکت‌های متعددی هم در زمینه فعالیت کرده اند.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.