نمی‌توان کوتاهی‌ دولت را در زمینه مقابله با کرونا نادیده گرفت
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، علی بابایی کارنامی در مورد بخشی از توصیه‌های رهبر معظم انقلاب به اعضای ستاد ملی مقابله با کرونا که بر ضرورت ایجاد محدودیت‌های شدید در مناطق پرخطر، مراقبت‌های لازم برای جلوگیری از نقض قرنطینه مبتلایان به کرونا و جریمه‌های قانونی برای متخلفان تاکید فرمودند، گفت: مقام معظم رهبری همیشه بر حفظ سلامت و جان مردم تاکید داشته‌اند و به همین دلیل مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا را برای پیشگیری از شیوع این بیماری فصل‌الخطاب دانستند.

ما راهی جز برخورد با سرپیچی‌کنندگان از مصوبات ستاد مقابله با کرونا نداریم

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: ما راهی نداریم جز اینکه با کسانی که نسبت به حفظ جان مردم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی بی‌توجه هستند و باعث بروز خساراتی در این زمینه می‌شوند، سختگیرانه برخورد کنیم.

وی تصریح کرد: بسیاری از کشورهای دنیا با سختگیری برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مقرراتی را وضع کردند و توانستند در کوتاهترین زمان ممکن مانع از شیوع گسترده ویروس کرونا در کشورشان شوند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تاکید کرد: ما هم باید در مجلس شورای اسلامی در جهت تحقق مطالبات رهبری طرحی سه فوریتی برای تصویب قوانین سختگیرانه به منظور صیانت از جان مردم و جلوگیری از شیوع کرونا ارائه دهیم تا با تصویب و اجرای آنها بتوانیم با هر فردی در هر سطحی که از رعایت پروتکل‌های بهداشتی تخطی کند به طور جدی برخورد کنیم.

چرا وزارت بهداشت به تولیدکنندگان داخلی مجوز تولید داروی درمان کرونا را نمی دهد؟

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: البته نمی‌توان کوتاهی‌های دولت در این زمینه را نیز نادیده گرفت، چرا که در برخی موارد خوب عمل نکرده و ساختارهای لازم جهت پیشگیری از شیوع گسترده ویروس کرونا را تامین نکرد، ضمن اینکه این موضوع هم مورد بررسی قرار گیرد که چرا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اجازه نداده است که داروهایی که در کشور برای درمان کرونا تولید شده است بعد از طی مراحل جهت دریافت تاییدیه در بیمارستان‌ها مورد استفاده قرار گیرند؟ خانه ملت

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.