توافق با گروه‌های جهادی می‌تواند بخشی از مشکلات مقابله با کرونا رفع کند
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، ایرج حریرچی با اشاره به نشست مشترک جمعی از نمایندگان مجلس، اعضای ستاد مقابله با کرونا و فعالان گروه‌های جهادی، گفت: نشست امروز با حضور دکتر قاضی زاده نایب رئیس مجلس، پیرو فرمایشات و تأکیدات مقام معظم رهبری در جلسه با اعضای ستاد ملی مقابله با کرونا درباره ورود گروه های جهادی و تشکل های مردمی برای مقابله با کرونا برگزار شد.

معاون وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: ارائه آموزش میدانی مقابله با کرونا به مردم، نظارت بر اجرای دستور العمل های ستاد مقابله با کرونا در بخش مردمی و صنوف، کمک به قرنطینه سازی و ایزولاسیون سازی مبتلایان به کرونا، کمک به قرنطینه معکوس و کمک به سالمندان و افراد سن بالا برای انجام امور زندگیشان مانند خرید کردن، از مسائلی است که می توان از ظرفیت گروه های جهادی در این عرصه استفاده کرد.

وی گفت: توافقات صورت گرفته در نشست امروز با گروه های جهادی و مردمی می تواند بخشی از مشکلات کنونی را در عرصه مقابله با کرونا رفع کند، بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری، در دو ماه نخست شیوع بیماری کرونا با همراهی و همکاری گروه های جهادی توانستیم بیماری را مهار کنیم، از این رو در شرایط فعلی نیز باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کرد. خانه ملت

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.