سرپرست اداره کل امور فراورده های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو منصوب شد
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، محمد رضا شانه ساز در این حکم آورده است:

 با عنایت به تلاش و خدمات ارزنده جنابعالی بموجب این ابلاغ با حفظ سمت بعنوان سرپرست اداره کل امور فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو منصوب می‌شوید. امید است با استعانت از خداوند متعال و استفاده از تجربیات و سوابق تخصصی خود و بهره گیری از امکانات و ظرفیت های موجود در درون و بیرون از سازمان ضمن ارتقاء کیفی فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل، زمینه رضایتمندی بیش از پیش ارباب رجوع و شفافیت بیشتر فرآیندهای موجود در آن اداره کل، همسو با سیاست های کلان وزارت متبوع را فراهم نمایید و موارد ذیل را در اولویت امور قرار دهید:

_ مدیریت زنجیره تامین فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل مورد نیاز کشور با سرعت و دقت مناسب.

_ بازنگری و تصمیم گیری عادلانه در خصوص هرگونه پروانه و یا مجوزی که در سال های گذشته مبنی بر روش های غیرعلمی و غیرمنصفانه و با بی عدالتی و رانت جوئی صادر شده است.

_ اصلاح و رصد سامانه های ردیابی در حوزه فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل در جهت نظارت هوشمند بر زنجیره تامین فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل مورد نیاز کشور.

_ اهتمام جدی به ابلاغ مقام عالی وزارت درخصوص ارزیابی و ساماندهی نیروی انسانی سازمان غذا و دارو مبنی بر چابک سازی پرسنلی، کاهش تنوع استخدامی و تطبیق نیروی انسانی موجود با ساختار تشکیلاتی مصوب سازمان، مطابق اسناد و تکالیف بالادستی از جمله ضوابط اجرایی بودجه در سال جاری.

_ تفویض امور اجرایی اداره کل به معاونت های غذا و دارو دانشگاه های علوم پزشکی و بخش غیردولتی بمنظور تمرکز بر امور سیاستگذاری، برنامه ریزی و کنترل حداکثری.

_ احیاء صنعت فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل داخل کشور و گره زدن تولید داخل به مراکز علمی، تحقیقاتی و دانشکده های داروسازی و محققان در سراسر کشور و همچنین تولیدکنندگان صاحب تکنولوژی در خارج از کشور و تسهیل فرایندهای موجود.

_ حمایت و اعتلای کیفیت فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل تولید داخلی و ممنوعیت واردات موارد مشابه خارجی.

_ بازنگری لیست مواد اولیه و فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل مورد نیاز با توجه به شرایط ارزی و اقتصادی کشور به گونه ای که در هر شرایط مشکلی به نام کمبود فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل وجود نداشته باشد.

_ سرمایه‌گذاری در عرصه فرآورده‌های نوترکیب با استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان، پارک‌های علم و فناوری و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی.

_ حسب تکالیف و رهنمودهای ابلاغی مقام عالی وزارت، مبارزه با هرگونه فساد درون و برون سازمانی در حوزه فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل و جلوگیری از شیوه‌های غیرعادلانه در حمایت از جریانات فرصت‌طلب و سودجو.

توفیق روزافزون شما را از خداوند متعال خواستارم.
وب‌دا

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.