تا پایان آبان ماه تمام خدمات بیمه سلامت به صورت الکترونیک به بیمه شدگان ارائه می‌شود
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، مریم حسینی در خصوص نسخه پیچی و نسخه نویسی الکترونیکی در مناطق ۲۲ گانه تهران گفت: حدود ۶۴ درصد از پزشکان استان تهران به سامانه نسخه پیچی و نسخه نویسی مجهز شده اند و نسخه نویسی را به صورت الکترونیکی انجام می‌دهند.

معاون بیمه درمان اداره بیمه سلامت استان تهران ادامه داد: در کنار نسخه نویسی الکترونیکی و با صدور و ارسال کد رهگیری، میزان نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیکی به عدد ۵۵ رسیده است، به طوری که می‌توان گفت تا پایان آبان ۱۰۰ درصد از خدمات موسسات داروخانه ها، رادیولوژی‌ها و مراکزتصویربرداری پزشکان هسته‌ای و فیزیوتراپ‌ها به صورت الکترونیک به بیمه شدگان ارائه می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان وی در پایان افزود: ۱۵ روز از معوقات داروخانه‌ها از سال ۹۸ باقی مانده و می‌توان گفت مقداری از حق الزحمه افراد را بدهکار هستیم، البته مقداری از کارانه کاری داروخانه‌ها تا پایان تیر پرداخت شده است، معوقات کادر درمان از جمله پرستاران فعال در بخش کرونا به دانشگاه‌ها پرداخت شده است. البته مقرر شد مطالبات کادر درمان، پرسنل پرستاری و خدماتی توسط بیمارستان‌ها تفکیک شده و واریز شود.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.