تغییر خاصی در تعداد تخت‌های رادیولوژی اتفاق نیفتاده است
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، مرتضی صانعی گفت: با شیوع ویروس کرونا انجمن رادیولوژی در همان هفته‌های اول وارد عمل شد، با توجه گسترش ویروس کرونا و نبود امکاناتی برای حضور در نشست ها و جلسات پزشکی، تصمیم گرفتیم تمام سخنان افراد در داخل و خارج از کشور را ضبط کرده و در سایت کنگره قرار دهیم تا همکاران بتوانند اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنند.

رئیس کنگره رادیولوژی ایران ادامه داد: تغییر خاصی در تعداد تخت‌های رادیولوژی اتفاق نیفتاده است، البته ما امیدواریم با توجه به شرایط فرسودگی دستگاه‌ها و تخت های آن، تجهیزات لازم را در نظر بگیرند.

وی افزود: در حال حاضر دستگاه‌های رادیولوژی، شبانه روز مورد استفاده قرار می‌گیرند. با توجه به افزایش گرانی دستگاه‌ها و دریافت تعرفه‌های پایین از بیماران، همکاران ما در  این بخش ها بسیج وارانه به مردم در حال خدمت رسانی هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان صانعی در پایان گفت: کادر درمان با وجود احتمال بالای ابتلا به کرونا از هیچ کوششی دریغ نکردند. متاسفانه ۲ نفر از همکاران ارزشمند و همین طور کارشناسان بخش رادیولوژی را در شرایط کرونایی از دست دادیم که این موضوع برای همه ما بسیار دردناک است.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.