در حال حاضر حدود ۶۲۰۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های تهران بستری هستند
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، اسماعیل توحیدلو با اشاره به اینکه در حال حاضر حدود ۶۲۰۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان تهران بستری هستند، از افزایش سهم بیمارستان‌های نیروهای مسلح، بخش خصوصی، نهادی و تامین اجتماعی در ماه‌های اخیر به ویژه در آبان ماه در بستری بیماران کرونایی استان تهران خبر داد.

معاون هماهنگ کننده ستاد مقابله با بیماری کرونا در تهران ادامه داد: ۵۰ درصد بیماران کرونایی استان تهران که در یک ماه گذشته بستری شده‌اند در بیمارستان‌های تحت مالکیت سه دانشگاه علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی و ایران بستری هستند، از این میزان ۱۸ درصد مربوط به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و ۳۲ درصد آن مربوط به دو دانشگاه دیگر است.

به گزارش ایسنا وی در پایان افزود: سهم بیمارستان‌های خصوصی را در بستری بیماران کرونایی در یک ماه اخیر ۱۷ درصد، بیمارستان‌های نیروهای مسلح را ۱۶ درصد، بیمارستان‌های تامین اجتماعی را ۸ درصد و بیمارستان‌های نهادی مانند بیمارستان‌های بانک ملی، دانشگاه آزاد، وزارت نفت، دادگستری و ... را حدود ۹ درصد عنوان کرد، با گذشت زمان سهم بیمارستان‌های نیروهای مسلح،  بخش خصوصی و نهادی در امر بستری کردن بیماران کرونایی افزایش یافته و این افزایش مشارکت قابل قدردانی است.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.