با رعایت پروتکل های بهداشتی دی ماه شاهد کاهش زیر ۵۰ درصد تلفات کرونایی هستیم
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، مسعود مردانی با تاکید بر اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی، سبب کاهش مراجعه بیماران کروانی به مراکز درمانی نظیر مطب ها و بیمارستانها در مقایسه با ۱۰ روز گذشته شده گفت: نیازمندان بستری در مراکز درمانی نیز کاهش چشم گیری داشته است.

عضو ستاد ملی مقابله با کرونا ضمن ابراز امیدواری برای ادامه روند موجود ادامه داد: اجرای طرح جدید بر مبنای ایجاد بسیاری از محدودیت های فردی و اجتماعی با هدف کاهش و کنترل ویروس کرونا بسیار خوب و ارزشمند است و نتیجه این سخت گیرها از ماه آینده مشخص خواهد شد.

وی با توصیه مردم به رعایت هرچه بیشتر مسائل بهداشتی برای حفظ جان خود، اعضای خانواده و دیگران افزود: یکی از مهمترین راههای انتقال کرونا از فرد بیمار به دیگران از طریق "هوابرد" است و بهترین راه مقابله با آن استفاده از ماسک های استاندارد و شست وشوی مکرر دست ها است.

مردانی از مردم خواست غیر از مواقع ضروری به هیچگونه مراکز شلوغی که احتمال آلودگی بیماری در آن وجود دارد مراجعه نکنند و اضافه کرد: مراکز درمانی و بیمارستانها و هر مکان شلوغی جز آلوده ترین مکان هایی هستند که مردم باید سعی کنند به آن مراجعه نکنند فقط زمانی که مجبور به استفاده از آن هستند.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.