محدودیت‌ها مدیریت نشود، سناریوی وضعیت خطرناک کرونا تکرار می‌شود
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، محمدرضا هاشمیان درباره آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در کشور، اظهار کرد: آمار فوتی‌ها و مبتلایان به ویروس کرونا، نسبت به موارد تشخیصی تا حدودی کاهش یافته است. خوشبختانه بحث درمان کرونا به مراحل بهتری رسیده و افراد  می توانند راحت تر دارو‌های مورد نیاز خود را با حمایت بیمه‌ دریافت کنند.

رئیس بخش آی سی یو بیمارستان مسیح دانشوری ادامه داد: خوشبختانه سازمان بیمه کمک کرده تا در دوران کرونا افراد مشکلات دارویی نداشته باشند. بسیاری از بیمارستان‌ها که تحت نظر بیمه تامین اجتماعی هستند، دارو‌ها را به طور رایگان در اختیار بیماران قرار می دهند، بحث اعمال محدودیت‌های کرونایی که در هفته‌های اخیر اتفاق افتاد بسیار نتیجه مطلوبی داشت و در صورتیکه که این محدودیت‌ها از همان روز‌های ابتدایی سختگیرانه‌تر اعمال می‌شد کاهش بیماری را در کشور شاهد بودیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان وی در پایان افزود: کم شدن ورودی مراکز درمانی و بیمارستان‌ها با اعمال محدودیت‌های کرونایی به ما کمک کرد تا بتوانیم با قوای جسمانی بیشتری به  بیماران بستری خدمت کنیم. خوشبختانه مردم به این باور رسیده اند که باید به طور مداوم ماسک بزنند و فاصله اجتماعی خود را حفظ کنند، اعمال محدویت‌ها تنها برای کشور ما نیست، بلکه تمام کشور‌ها از این طرح به خوبی استفاده کرده و تاثیر زیاد آن را هم مشاهده کرده اند، حجم ترافیک و شلوغی مجدد نشان می‌دهد که اگر بحث محدودیت‌ها همچنان مدیریت نشود، سناریوی وضعیت خطرناک کرونا دوباره تکرار می‌شود.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.