برگزاری ستاد هماهنگی کشوری برنامه پزشکی خانواده و نظام ارجاع روستایی
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، این نشست با حضور علیرضا رییسی، فریدون نوری خواه، جعفر صادق تبریزی و همچنین محمدمهدی ناصحی برگزار شد.

محمد مهدی ناصحی، مدیرعامل سازمان بیمه سلامت در این نشست گفت: حرکت‌های خوبی در زمینه برنامه پزشکی خانواده و نظام ارجاع روستایی انجام شده و هماهنگی مناسبی بین سازمان بیمه سلامت و معاونت بهداشت وزارت بهداشت در زمینه این برنامه وجود دارد. اقدامات در این زمینه به خوبی در حال پیش رفت است و با نگاهی که وجود دارد، می‌توانیم این برنامه را تکمیل کرده و نقص‌ها را برطرف کنیم. پیگیری‌های لازم از طرف سازمان بیمه سلامت و معاونت بهداشت نیز انجام می‌شود.

علیرضا رییسی، معاون بهداشت وزارت بهداشت نیز در این نشست اظهار کرد: گشایش خوبی در زمینه پرداخت‌ها در برنامه پزشکی خانواده و نظام ارجاع روستایی اتفاق افتاده و اگر حمایت‌های سازمان بیمه سلامت در این زمینه وجود نداشت، مشکلات فراوانی در زمینه پرداخت‌ها اتفاق می‌افتاد. تسویه حساب 6 ماهه ابتدایی سال 99 یکی از اتفاقات مناسبی بود که انجام شد. تقویت حوزه بهداشت مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومی سامان بیمه سلامت در پایان مهدی رضایی معاون سازمان بیمه سلامت نیز گفت: پزشکی خانواده و نظام ارجاع یکی از محورهای اصلی مورد توجه سازمان بیمه سلامت است تا از این طریق هم بتواند خدمات مناسبی به بیمه شدگان ارائه و مدیریت بهینه منابع را نیز انجام بدهد. تمام تلاش سازمان بیمه سلامت این است که توجه ویژه‌ای به این برنامه داشته باشیم، این آمادگی در سازمان بیمه سلامت نیز وجود دارد که بعد از تصویب بودجه 1400 در مجلس شورای اسلامی، تفاهم نامه برنامه پزشکی خانواده و نظام ارجاع روستایی برای سال بعد نیز بین سازمان بیمه سلامت و معاونت بهداشت وزارت بهداشت امضا شود.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.