تنها راه ارتباطی مردم با وزارت بهداشت شماره ۱۹۰ است
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، محمد حسین حیدری با اشاره به نحوه پاسخگویی در سامانه ۱۹۰ این وزارتخانه گفت: مردم از طریق این سامانه که تنها مرکز پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت محسوب می شود می توانند مشکلات خود را در خصوص درمان، دارو، بهداشت، اورژانس پیش بیمارستانی و همچنین بیماری کووید ۱۹ با ما در میان بگذارند.
 
وی در ادامه به دیگر خطوط ارتباطی مردم با وزارت بهداشت اشاره کرد و افزود: اکنون امکان ارتباط با سامانه های ۱۴۹۰، ۱۵۹۰ و ۱۶۹۰ وجود ندارد و تنها راه ارتباطی مردم با وزارت بهداشت شماره ۱۹۰ است، تمام شکایتهای مردمی ثبت شده در این سامانه مورد بررسی قرار گرفته و پیگیری می شود، هموطنان عزیز می توانند با کد رهگیری که پس از تماس با سامانه به آنها ارائه می شود، روند رسیدگی به مشکل خود را پیگیری کنند و اطمینان داشته باشند که مسائل آنها دنبال خواهد شد.
 
مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت در ادامه به تعطیلی برخی مشاغل در وضعیت کنونی شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: درصورتی که مردم درخصوص مشکلات بهداشتی و درمانی مشاغلی که اکنون فعالیت دارند، پرسش یا شکایتی دارند حتما با سامانه ۱۹۰ تماس حاصل کنند و اگر درخصوص باز بودن یا نبودن مشاغل دیگر گزارشی دارند، می توانند از طریق اتاق اصناف، فرمانداری ها و نمایندگی های خاص مربوط به وزارت صمت با مسئولان مربوطه در میان بگذارند.
 
به گزارش وب‌دا حیدری در پایان اضافه کرد: مردم می توانند از طریق سامانه ۱۲۴ هم مشکلات خود را بازگو کنند، همچنین اگر شخصی احساس کرد مشکلی را که از این طریق عنوان کرده پیگیری نشده است، می تواند از طریق اتاق اصناف منطقه خود با همان شماره های شهرستانی مجددا اقدام کند، امیدواریم با هماهنگی به وجود آمده بتوانیم پاسخگوی مردم باشیم و آنها بتوانند با یک سامانه خاص مسائل و مشکلات خود را با ما در میان بگذارند.

پایان پیام/

مطالب مشابه