تمام مسافرانی را که از انگلیس وارد کشور شده‌اند، رصد می‌کنیم
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، سعید نمکی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به کاهش 50 درصدی مرگ و میرهای ناشی از کرونا و حذف نقاط قرمز در کشور گفت: انگلیس نوع جدید ویروی کرونا را با دو ماه تاخیر اعلام کرد و ما به محض اطلاع اقدامات لازم را انجام دادیم، مسافران با واسطه و غیر مستقیم هم رصد می‌شوند، مسافران اروپایی علاوه برگه منفی تست کرونا، اینجا در ایران هم تحت آزمایش کرونا قرار می گیرند و توصیه می شود که حتما باید دو هفته در  قرنطینه بمانند.

وی افزود: پروازها به مقصد انگلیس و از مبدأ انگلیس به ایران ممنوع شد. مسافرانی که به واسطه ایرلاین های مختلف از انگلیس وارد کشور شدند، رصد می‌شوند. از آنها آزمایش گرفته می شود. ما لیست تمام مسافرانی که از انگلیس در چند روز گذشته وارد کشور شده‌اند را داریم و آنها را رصد می کنیم، تا کنون ردی از این ویروس پیدا نکردیم و اگر پیدا کردیم به اطلاع مردم خواهیم رساند.

به گزارش ایرنا وزیر بهداشت در پایان گفت برای واردات واکسن نیز آمادگی داریم و به زودی برای کشور تهیه می شود و هیچ مشکلی برای واردات واکسن کرونا نداریم، با همت همکاران ما در سراسر کشور با همدلی و وفاق سازمان بسیج و کمک بی بدیل مردم با اجرای طرح محله شهید قاسم سلیمانی حداقل ۵۰ درصد مرگ و میر کرونا کاهش یافته است و ۱۶۰ نقطه قرمز همگی به نارنجی و زرد تبدیل شدند.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.