بیش از ۱۴ هزار نیرو جذب وزارت بهداشت می‌شوند
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، کامبیز نوروزی گفت: آزمون استخدامی وزارت بهداشت برای پذیرش ۲۲۸۴ نفر کارمند قراردادی انجام کار معین بود که در تاریخ ۲۴ آبان برگزار شد.

وی افزود: ۴۳ هزار و ۳۷۵ نفر در آزمون استخدامی وزارت بهداشت ثبت نام کرده بودند که ۳۲ هزار و ۵۷۰ نفر از ثبت نام کنندگان در جلسه آزمون شرکت کردند و از این افراد ۱۴ هزار و ۵۱۳ نفر توانستند حدنصاب آزمون را برای راهیابی به مرحله بعد کسب کنند، ما از طریق استخدامی وزارت بهداشت در ۸۶ شغل مورد نیاز بود نیرو جذب کردیم. تدابیری اندیشیده ایم که پذیرفته شدگان در کمتر از یک ماه مشغول به کار شوند لذا مراحل گزینش بر اساس قانون طی خواهد شد و قرارداد موقت یکساله را با این افراد منعقد می‌کنیم.

مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت درباره برگزاری آزمون دیگری برای جذب نیرو در وزارت بهداشت گفت: برای جذب حدود ۷ هزار نفر مجوز جدید کسب کرده ایم و تمام امور مربوط به برگزاری آزمون انجام شده است، همچنین ۲ هزار و ۷۴۶ نفر هم از باقیمانده مجوز‌های قبلی استخدام می شوند و ۹ هزار و ۷۴۶ نفر پذیرش جدید خواهیم داشت که در ۹۸ شغل و ۵ هزار و ۸۹۶ شغل‌محل رشته های پزشکی و پیراپزشکی با اولویت جذب پرستاران مشغول به کار خواهند شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان نوروزی در پایان اضافه کرد: تامین اعتبار ۳۰ هزار نیروی جدید صادر شده است و تا پایان سال آزمون استخدامی برگزار می‌کنیم، با مجوز‌های استخدام کنونی بخشی از مشکلات حل خواهد شد، در خصوص برنامه آینده وزارت بهداشت برای تامین نیروی انسانی مورد نیازش نیز هماهنگی‌هایی با سازمان ادارای و استخدامی انجام شده که بتوانیم به همان نسبت خروجی و بازنشستگان، ورودی داشته باشیم تا کمبود چندانی در تامین نیروی انسانی نداشته باشیم.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.