پرداخت به موقع و آنلاین راهی برای تشویق پزشکان در طرح نسخه نویسی الکترونیک
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، مصطفی سالاری گفت: سازمان بيمه سلامت ايران، سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح و سازمان تامين اجتماعي از لحاظ فني، سخت افزاري و نرم افزاري وظيفه خود را در اين زمينه انجام داده اند و اكنون فعاليت و ترغيب درمانگران و ارائه دهندگان خدمات درماني در اين بستر از اقداماتي است كه بايد به آن توجه شود.

وی افزود: اميدواريم توسعه پوشش سريعتر برنامه نسخه نويسي الكترونيك توسط پزشكان و جامعه درماني كشور هر چه سريعتر صورت بگيرد تا در آخر سال شاهد حذف دفترچه هاي كاغذي باشيم، در كار اجرايي به مرور بايد جلو برويم و زمينه هايي را فراهم كنيم كه ارائه دهندگان خدمت در اين بستر فعاليت كنند. اين اقدام بسيار پيچيده، گسترده و تحول اساسي در نظام ارائه خدمت است و با سرعتي كه در حال اجرا ست مشكل خاصي وجود نخواهد داشت.

مديرعامل سازمان تامين اجتماعي ادامه داد: براي تشويق پزشكان تدابيري توسط كميته اي كه هر سه سازمان بيمه گر در آن حضور دارند، انديشيده شده و دراين خصوص اقدامات مشتركي انجام خواهد شد. البته هر سه سازمان فعاليت هايي را در اين زمينه انجام داده اند و مقرر شد كه از همديگر الگو بگيرند و اقدامات مشابهي از جمله در زمينه پرداخت به موقع و آنلاين انجام شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان بیمه سلامت سالاری در پایان گفت: اتصال سامانه ها از جمله كدينگ جزو تصميمات مهم سه سازمان بيمه گر براي يكپارچه سازي است كه از اهميت بسياري برخوردار است.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.