۵۹ پرونده شهدای کادر درمان نهایی شده است
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، سیدکامل تقوی نژاد ضمن قدردانی مجدد از مجاهدت و از خودگذشتگی مدافعان سلامت کشور گفت: تاکنون تعداد 249 پرونده از دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور برای طرح در کمیته ملی به وزارت بهداشت ارسال شده است که از این تعداد117 پرونده، مشمولین قسمت "ز" بند یک دستورالعمل  شامل پزشک، پرستار، بهیار و کمک بهیار  و 132 پرونده نیز  سایر گروه ها است.
 
وی افزود: از مجموع 249 پرونده ارسالی برای طرح در کمیته ملی تعیین مصادیق و امتیازات شهید خدمت، 182 مورد مرد و 67 مورد زن بوده است، این تعداد پرونده شامل 35 پزشک متخصص، 33 پزشک عمومی، 33 پرستار، 6 تکنسین اورژانس 115 و همچنین 25 پرونده از گروه پرستاری، 68 پرونده از مشاغل اداری و پشتیبانی، 30 پرونده از حوزه بهداشت و 19 پرونده از گروه پیراپزشکی است.  
 
معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت، تعداد پرونده شهدای خدمت تایید شده در کمیته ملی را 59 مورد عنوان کرد و ادامه داد: این تعداد شامل 23 پزشک متخصص، 15 پزشک عمومی، 15 پرستار، 4 بهیار و 2 کمک بهیار است. 
 
به گزارش وب‌دا وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رییس سازمان برنامه و بودجه، رییس سازمان اداری و استخدامی کشور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، اعضای کمیته کشوری تعیین مصادیق و امتیازات شهید خدمت را تشکیل می دهند، مدارک افراد بر اساس آیین نامه و دستورالعمل ابلاغی، ابتدا در کمیته استانی شامل رییس دانشگاه علوم پزشکی، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و رییس سازمان برنامه و بودجه استان، مطرح و به همراه مدارک لازم به دبیرخانه کمیته ملی که در اداره کل منابع انسانی وزارت بهداشت، مستقر است ارسال می شود. پس از تایید و بررسی مجدد، تصمیم گیری نهایی در کمیته ملی تعیین مصادیق و امتیازات شهید خدمت انجام می شود.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.