پیکر نخستین پزشک مدافع سلامت سبزوار تشییع شد
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: دکتر "مسعود ناوی دوست" یکی از پزشکان این دانشگاه ۲ روز پیش بر اثر کرونا جان خود را از دست داد و به شهیدان سلامت پیوست.

محمد باقرزاده افزود: این پزشک که در بیمارستان قمر بنی هاشم (ع) جوین خدمت می‌کرد بر اثر ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در بیمارستان بستری شد و پس از تحمل درد و رنج بیماری در سن ۴۶سالگی دار فانی را وداع گفت.

آیین تشییع و خاکسپاری مرحوم دکتر "مسعود ناوی دوست" با حضور مسوولان، جامعه پزشکی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شد و این شهید والامقام در گلزار شهدای سبزوار آرام گرفت.

۳۷ مرکز بهداشتی و درمانی، ۱۹۴ خانه بهداشت و ۶ بیمارستان زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به جمعیت حدود نیم میلیون نفری ساکن شهرستانهای سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کنند.

بنا بر آخرین اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون یک میلیون و ۳۶۰ هزار و ۸۲۵ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و با فوت ۷۵ تن از بیماران مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جانباختگان این بیماری در کشور به ۵۷ هزار و ۲۲۵ تن رسیده است.

پایان پیام/

1 نظر

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.