ارائه پیشنهاد اعمال محدودیت‌های تردد بین شهری در تعطیلات ۲۲ بهمن
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، سیما سادات لاری درباره ارائه پیشنهاد ممنوعیت تردد بین شهری در تعطیلات ۲۲ بهمن گفت: این پیشنهاد از طرف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در کمیته امنیتی و اجتماعی ستاد ملی مقابله با کرونا مطرح شده و باید در ستاد ملی مقابله با کرونا تایید و تصویب شود.

سخنگوی وزارت بهداشت ادامه داد: یکی از نگرانی‌های وزارت بهداشت در هفته‌های اخیر، سفرهای انجام شده به استان‌های شمالی و جنوبی است. هرچند وضعیت بسیاری از شهرها زرد شده، اما این وضعیت به شدت شکننده است و به راحتی به وضعیت نارنجی یا قرمز تبدیل می‌شود، همکاری و همراهی مردم در هفته‌های گذشته بسیار خوب بوده، اما در هفته اخیر برخی افراد نسبت به وضعیت شیوع ویروس کرونا دچار عادی انگاری شرایط شده‌اند.

به گزارش ایرنا وی در پایان افزود: توصیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنان رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی، فاصله گذاری فیزیکی، استفاده از ماسک و جلوگیری از شرکت در دورهمی‌ها و تجمعات است، ویروس کرونا همچنان در کشور وجود دارد و از بین نرفته و ضعیف‌تر نشده است، بنابراین سفر به استان‌های شمالی یا جنوبی در این شرایط به هیچ عنوان توجیه ندارد و نباید اتفاق بیفتد و امیدواریم ستاد ملی مقابله با کرونا نیز در این زمینه تصمیم قاطعی بگیرد.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.