یک بام و دو هوای عجیب در وزارت بهداشت!
نکته گیج‌کننده اما این است که حالا که نتایج امتحان فوق‌تخصص اعلام شده و زمان ثبت‌نام آن فرا رسیده است، معاونت درمان دانشگاه‌های محل طرح این افراد از دادن مجوز آزاد شدن از طرح به آنان که شرط لازم ثبت‌نام است، خودداری می‌کند!! 

اقدامی بسیار عجیب که مایه نگرانی است و به راستی در وزارتخانه چه می‌گذرد که قسمت‌های مختلف آن از حداقل هماهنگی در مساله‌ای چنین پایه‌ای و مهم محروم هستند. مساله‌ای که باعث تشویش و ناراحتی قبول‌شدگان این آزمون شده است.

مساله دیگر این است که وزارتخانه به عنوان پیشنهاد راه‌حل، دادن گواهی آزاد شدن از طرح را منوط به ادامه طرح فوق‌تخصص در مناطق محروم کرده‌است! 

یک مصداق قوز بالای قوز چرا که اولا این افراد، قبول شدگان سهمیه آزاد هستند و ثانیا امکان انجام اقدامات فوق‌تخصصی اساسادر اکثر این مناطق وجود ندارد.

وقتی انجام بسیاری از اقدامات تخصصی در برخی از مناطق هنوز وجود ندارد، صرف حضور یک فوق‌تخصص در آن منطقه -بدون امکانات لازم- آیا مشکلی را حل می‌کند؟!

شایسته است دو معاونت آموزش و درمان وزارت محترم بهداشت که در ساختمان خیابان فلامک فقط چند طبقه با هم فاصله دارند به تصمیمی واحد ،که اصل اولیه هماهنگی بین‌بخشی وزارت است، برسند تا هم انتظام امور به شکلی قاعده‌مند دست یابد  و هم با روحیه و اعصاب این قبول‌شدگان بازی نشود.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.