عدم ارسال پرونده متقاضیان، بر اساس بخشنامه سازمان استخدامی بوده است
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، کارمندان بخش اداری دانشگاه علوم پزشکی تهران نسبت به عدم ارسال پرونده جذبشان به سازمان امور استخدامی به بهانه تعریف نشدن شغلشان در چارت مشاغل، معترض بودند و در این خصوص دانشگاه علوم‌پزشکی تهران را مقصر می‌دانند.

در همین رابطه ماشاالله ترابی مدیرکل روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به درخواست نیرو‌های کادر اداری برای استخدام در بخش‌های مختلف تحت پوشش دانشگاه گفت: دانشگاه علوم پزشکی تهران پس از بررسی مدارک، تمام درخواست‌ها را به سازمان امور استخدامی کشور ارسال می‌کند و دانشگاه نمی‌تواند فردی را استخدام یا رد کند.

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: تمام افراد متقاضی استخدام در یکی از قسمت‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تهران باید در آزمون استخدامی هفته گذشته شرکت می‌کردند که در صورت قبولی و طی مراحل قانونی، جذب دانشگاه شوند، اگر مدارک افراد متقاضی استخدام، کامل نباشد یا مدرک مورد نیاز را نداشته باشند ما نمی‌توانیم پرونده افراد را به سازمان امور استخدامی ارسال کنیم.

وی تاکید کرد: این سازمان به ما بخشنامه کرده است تا تمام مدارک افراد متقاضی کنترل شود و در صورت مغایرت با نقص در مدارک، پرونده آن‌ها ارسال نشود. متاسفانه برخی از افراد متقاضی که مدارکشان کامل نبوده است، موضوع عدم ارسال پرونده به سازمان امور استخدامی را از چشم ما می‌بینند؛ در صورتی که بر اساس قانون ما باید پرونده‌های افراد را برای جذب به سازمان امور استخدامی ارسال کنیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ترابی در پایان گفت: چارت مشاغل هر سال و به طور مرتب مورد بازنگری قرار می‌گیرد بنابراین قدیمی بودن چارت مشاغل به هیچ عنوان صحیح نیست، جذب افراد در دانشگاه علوم پزشکی تهران براساس قانون مجلس شورای اسلامی است و ما بر اساس همین قانون کشوری عمل خواهیم کرد.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.