ملاحظاتی درباب اعلام سایت ثبت‌نام واکسن کرونا
- اقدام سازمان نظام پزشکی در این مورد قابل تقدیر است.

- اقدام سازمان در قالب شرایط "اکل میت" است و نباید تبدیل به قاعده شود. اینکه نهادهای حاکمیتی درگیر هزاران تنگنای خودخواسته و دیگران ساخته هستند، نمیتواند مجوزی برای ورود دائمی سازمان نظام پزشکی به عرصه‌های مختلف برای کارگشایی شود. سرنوشت سازمانهایی چون هلال احمر هنوز در پیش چشم همگان است.

- سازمان نظام پزشکی حق ورود، تعیین و تغییر اولویت‌ها - حتی برای نزدیکان و وابستگان پزشکان - را ندارد و باید مراقب باشند که هیچ بهانه‌ای نباید برای این موضوع وجود داشته باشد. در این مورد طراحی سایت و امکان ثبت نام متنوعی که در آن وجود دارد، باید سریعا اصلاح شود .

- سازمان نظام پزشکی باید روش اطلاع‌رسانی آنلاین در مورد چگونگی دریافت، نگهداری، انبارسازی و تزریق واکسن وارد شده خود را به شکل شفاف در اختیار همکاران و مردم  قرار دهد.

- هرگونه فعالیت تبلیغاتی در انتخابات پیش روی سازمان، بر پایه تلاش‌هایی که برای تهیه واکسن شده است، از طرف هر مقامی به‌خصوص روابط عمومی سازمان نظام پزشکی، ممنوع گردد.


گروه پزشکان و قانون
اعلام می‌کند که این تحول را یک موضوع کاملا مقطعی و برای شرایط اضطرار ارزیابی کرده و فقط در شرایط "شفافیت دقیق" آن را قابل تحمل می‌داند. از این رو خود را موظف به رصد وقایع مربوط به آن می‌داند و از تهاجم‌های صاحب منصبان سازمان و اتهام سازی‌های آنها هراسی به خود راه نمی‌دهد.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.