روشهای دریافت شکایات مردمی از عدم رعایت توصیه های بهداشتی
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، سیما سادات لاری گفت: باتوجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و حضور مردم در مراکز خرید، لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این مراکز دوچندان شده است، از این‌رو به شاغلین در فروشگاه‌ها و مراکز خرید توصیه می‌شود که حتما از ماسک استفاده و از ارائه خدمات به افرادی که ماسک ندارند، خودداری کنند.

وی افزود: استفاده از کارت‌خوان به‌جای دریافت وجه نقد، رعایت بهداشت دست‌ها، استفاده از ضدعفونی کننده‌ها و در اختیار قرار دادن آن به خریداران و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی - بین ۱.۵ تا دو متر - از دیگر توصیه‌های وزارت بهداشت به شاغلین در فروشگاه‌ها و مراکز خرید است.

به گزارش ایسنا سخنگوی وزارت بهداشت در پایان گفت: کلیه افراد درصورت مشاهده هرگونه تخلف در موارد ذکر شده می‌توانند با تماس با سامانه ۱۹۰ گزارش و شکایت خود را اعلام کنند. همچنین با اسکن QR کد فروشگاه‌ها با استفاده از دوربین تلفن همراه می‌توانند شکایات خود را ثبت کنند.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.