مشاور تلفنی آنلاین پزشکان برای بیماران کرونایی
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، در حالی که بیش از یک سال از شیوع ویروس کرونا می‌گذرد، هنوز هم بسیاری از کشورها درگیر این بیماری و عواقب آن هستند. عواقبی که در زندگی روزمره همه ما کاملا قابل لمس است. از فاصله گذاری اجتماعی گرفته تا روی آوردن به خدمات آنلاین در بسیاری از زمینه‌ها و حتی محدودیت در رفت و آمد. از طرف دیگر با ظهور دوباره نوع جهش یافته این ویروس، نیاز به مقابله با آن بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود.

شیوع ویروس کرونا از طرفی بسیاری از کسب و کارها را نیز تحت تاثیر خود قرار داده است. حوزه خدمات پزشکی و درمان نیز در این میان بی‌نصیب نبوده است. با فراگیری کرونا و ازدحام بیماران در مراکز درمانی علاوه بر فشار طاقت فرسا به کادر درمان، بیمارستان‌ها نیز به مکانی خطرناک برای مراجعین تبدیل شده است. به خصوص برای سالمندان، کودکان و بیمارانی که بدن آن ها سیستم ایمنی ضعیف تری نسبت به سایرین دارد. یکی از راه حل‌هایی که می تواند برای حل این معضل به کار گرفته شود استفاده از خدمات پزشکی آنلاین است.

خوشبختانه امروزه با پیشرفت حوزه خدمات پزشکی، امکاناتی مانند مشاوره تلفنی  و آنلاین فراهم شده و افراد می توانند بدون حضور در مراکز درمانی و مراجعه به مطب پزشکان، به راحتی مشکلات پزشکی خود را با متخصصان در میان بگذارند. در این میان پلتفرم های فعال در زمینه پزشکی خدمات گوناگونی به مشتریان ارائه می دهند. یکی از این استارت آپ ها سامانه اینترنتی داکتاپ است که با گرد آوری بیش از ۲۰۰۰ پزشک متخصص از سراسر کشور  و ارائه خدمات متنوع از جمله مشاوره تلفنی و نوبت دهی آنلاین موفق شده خود را در این عرصه مطرح کند. برای ورود به این سامانه می توانید از آدرس اینترنتی/https://doctop.com وارد سایت شده و در سریع ترین زمان از بهترین پزشکان متخصص مشاوره تلفنی و آنلاین بگیرید.

مشاوره پزشکی تلفنی چه مزایایی دارد

با توجه به شرایط فعلی بزرگترین مزیت مشاوره‌های تلفنی را می توان دوری از مراکز درمانی آلوده و همچنین جلوگیری از رفت و آمد غیر ضروری نام برد. علاوه بر این مشاوره های تلفنی و آنلاین نسبت به ویزیت های حضوری هزینه کمتری نیز به همراه دارد. از دیگر مزایای مشاوره تلفنی در سامانه داکتاپ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

_ مشاوره در هر زمان و هر مکان
_ امکان مشاوره و چت آنلاین بصورت ناشناس برای بیماران
_ انتخاب بهترین متخصصان با توجه به امتیاز و نظرات کاربران
_ صرفه جویی در وقت و هزینه رفت و آمد
_ پشتیبانی ۲۴ ساعته

مشاوره های تلفنی و آنلاین در چه حوزه هایی انجام می شود؟

در حال حاضر داکتاپ مشاوره‌های تلفنی و آنلاین در زمینه‌های گوناگونی از جمله روان پزشکی، قلب و عروق، پوست و مو، ارتوپدی، چشم پزشکی، زنان و زایمان، داخلی، گوارش و کبد، دندانپزشکی، کودکان، نورولوژی، بیماری های عفونی، سرطان و همچنین کرونا در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. با مراجعه به سامانه داکتاپ می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز از بهترین پزشکان و متخصصان از سراسر کشور برای خود یا عزیزانتان مشاوره بگیرید.

چطور می‌توانم پزشک متخصص مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنم؟

اگر در انتخاب پزشک متخصص مورد نظر خود تردید دارید می توانید پس از ورود به سامانه و انتخاب تخصص و شهر مد نظرتان از لیست پزشکان ارائه شده، با مشاهده امتیاز و نظرات کاربران قبلی متخصص مورد نظر خود را انتخاب کرده و مشاوره پزشکی تلفنی بگیرید. همچنین می توانید با جستجوی نام متخصص، پزشک مدنظر خود را انتخاب و برای مشاوره یا اخذ نوبت اینترنتی اقدام کنید.

هزینه تماس تلفنی چگونه محاسبه می‌شود؟

با سامانه پزشکی داکتاپ شما فقط هزینه مشاوره را پرداخت می کنید. بدین صورت که پس از زدن دکمه تماس با تلفن همراه شما تماس گرفته شده و هزینه تماس برقرار شده توسط داکتاپ پرداخته می شود.

کیفیت متخصصان مشاور داکتاپ چگونه است؟

فرایند ثبت نام متخصص یا تیم پزشکی و به خصوص مشاور در سامانه داکتاپ همراه با تحقیقات دقیق برای تایید صلاحیت و اطمینان از کیفیت خدمات ارائه شده انجام می شود. مشاوران و متخصصان داکتاپ طی پروسه ای دقیق تایید شده و همگی عضو سازمان نظام پزشکی کشور هستند. داکتاپ با انتخاب بهترین پزشکان متخصص و ارزیابی دقیق عملکرد آن ها سعی بر این دارد که بهترین خدمات مشاوره را برای کاربران خود فراهم کند. لذا می توانید با خیالی آسوده برای دریافت مشاوره پزشکی تلفنی و آنلاین برای خود، خانواده و عزیزانتان از این سامانه استفاده کنید. ایرنا

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.