آغاز پرداخت حقوق اعضای هیات علمی دانشگاههای علوم پزشکی بر اساس احکام قانونی و مصوب
رییس مرکز بودجه و پایش عملکرد وزارت بهداشت از آغاز پرداخت حقوق اعضای هیات علمی دانشگاههای علوم پزشکی بر اساس احکام مصوب و قانونی خبر داد و گفت: این پرداختها با پیگیریهای وزیر بهداشت، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت و هماهنگیهای انجامشده با سازمان برنامه و بودجه کشور و خزانهداری کل کشور در حال انجام است.
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، دکتر رامین رحیمنیا با اشاره به آخرین وضعیت پرداخت حقوق اعضای هیات علمی دانشگاههای علوم پزشکی کشور اظهار کرد: با پیگیریهای مستمر دکتر ظفرقندی وزیر بهداشت و مهندس موهبتی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت و همچنین هماهنگیهای انجامشده با سازمان برنامه و بودجه کشور و خزانهداری کل کشور، فرآیند پرداخت حقوق اعضای هیات علمی بر اساس احکام مصوب و قانونی آغاز شده است.
وی افزود: پرداختها از امروز آغاز شده و مطابق برنامه، بهصورت تدریجی تا فردا به حساب اعضای هیات علمی دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور واریز خواهد شد تا حقوق این عزیزان مطابق احکام قانونی پرداخت شود.
رییس مرکز بودجه و پایش عملکرد وزارت بهداشت ضمن قدردانی از همکاری و همراهی سازمان برنامه و بودجه کشور و خزانهداری کل کشور، تأکید کرد: وزارت بهداشت با جدیت پیگیر تأمین بهموقع منابع مالی و پرداخت منظم مطالبات و حقوق کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاههای علوم پزشکی است و این موضوع را از اولویتهای اصلی خود میداند
پایان پیام/
نظر خود را بنویسید