آماده‌سازی صندوق‌های رای شناور برای بیماران کرونایی
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، علیرضا زالی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه ستاد کرونا چه برنامه هایی برای برگزاری انتخابات با رعایت کامل اصول بهداشتی پیشگیرانه نسبت به کرونا دارد، اظهار داشت: برنامه ریزی برای حضور ناظران بهداشتی، ایجاد شعب اخذ رای متناسب با آمایش جغرافیایی و طراحی نرم‌افزارهای مناسب از جمله شعبه یاب از مهمترین اقدامات برای جلوگیری از تراکم افراد و رعایت شیوه نامه های بهداشتی است.

وی افزود: پروتکل های برنامه های انتخاباتی بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا تهیه شده که بخشی از آن مربوط به میتینگ ها یا برنامه های اجتماعاتی انتخاباتی است. 

زالی با اشاره به اینکه شیوه نامه ای هم برای روز انتخابات تدوین و ابلاغ شده است، گفت: طولانی شدن زمان انتخابات و افزایش شعبات رای گیری به خصوص در شهر تهران که مورد تایید استاندار تهران هم قرار گرفت، از جمله مواردی است که برای رعایت اصول بهداشتی در نظر گرفته شده است.

پروتکل‌های بهداشتی صندوق‌های رای شناور ابلاغ می‌شود

زالی ادامه داد: پروتکل های بهداشتی خاص برای بهره‌گیری مناسب از صندوق های رای شناور در تهران با مشارکت بخش فنی و علمی و معاونت های بهداشتی دانشگاه ها طراحی شده است که به زودی ابلاغ خواهد شد.

فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران گفت: به نظر می رسد که در استان تهران بالاترین تعداد صندوق های رای شناور را داشته باشیم که شیوه نامه های بهداشتی این صندوق ها را ابلاغ خواهیم کرد.

ستادهای انتخاباتی در رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی پیشقدم بودند

فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران گفت: با هماهنگی که تاکنون با ستادهای انتخاباتی در تهران داشتیم، تلاش‌های فراوانی را در رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی انجام دادند و در این زمینه پیشقدم بودند که جای تقدیر و تشکر از آنها دارد.

وی با اشاره به اینکه صیانت از سلامت آحاد شهروندان، از سوی این مجموعه ها جای تقدیر و تشکر دارد، اظهار امیدواری کرد که در روزهای آتی هم برنامه های تبلیغاتی با مشی پسندیده رعایت شیوه نامه های بهداشتی و تمکین به رعایت پروتکل ها، استمرار پیدا کند. ایرنا

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.